•31• (M)

5K 536 740
                                    

Önceki bölümü okuduğunuza emin olun lütfen

❤️

Minho, tuttuğu elimi bırakmadan içeri girip kapıyı kapatarak kilitlemişti. Pekala, heyecandan bayılacakmış gibi hissetmem normal miydi?

Odamıza doğru ilerlerdik, ceketini çıkarıp diğer yatağın üstüne attıktan sonra bana dönmüştü. Ellerimi tuttuğunda kocaman gülümsedim.

Tek elimi bırakıp elini, yanağıma çıkararak okşadığında gözlerimi kapattım ve soğuk parmaklarına yaslandım. "Çok güzelsin." Sıcak nefesini yakınımda hissettiğimde nefesimi tutmuştum. Önce yanağıma ardından alnıma küçük birer öpücük kondurmuştu.

Dudaklarını dudaklarımda hissedeceğimi bildiğimden gözlerimi açmadım. Çok geçmeden beklediğim şey olmuştu. Diğer elimi de elinden kurtarıp kollarımı boynuna doladım. Dudakları dudaklarımı yavaşça ezerken kalbim sanki ağzımdan çıkıverecekmiş gibi hissediyordum.

Ellerini belime sarıp beni iyice kendine çektiğinde istemsizce dudaklarımı aralamıştım. Bunu fırsat bilerek ıslak dilini öpücüğe katmış ve olayları alevlendirmişti.

Boynundaki kollarımı çözerek onu, öpücüğü bozmadan omuzlarından geriye ittim yavaşça. Yatağa oturduğunda mecbur ayrılmıştık, fakat ben soğuğu sevmezdim. Anında kucağına yerleştiğimde tekrar öpüşmeye başlamıştık.

Bir süre sonra nefes nefese geri çekildim, yüzüne bakmak için fazla utanıyordum. O da zaten yüzünü anında boynuma gömmüş, yavaşça öpüp ısırarak izlerini bırakmaya başlamıştı.

İnlememek için alt dudağımı ısırırken avuçlarım arasındaki sweatinin yakasını sıkıyordum istemsizce. Bunu fark etmiş olacaktı ki kafasını kaldırmış, sağ elinin baş parmağını çeneme çıkarıp ufak bir baskı uygulamıştı. Bununla birlikte alt dudağım serbest kalırken uzanıp kelebek bir öpücük kondurdu. "Sesini duymak istiyorum, kendini kasma sevgilim."

Utangaçça bakışlarımı kaçırıp kafamı onaylarcasına salladım. Vücudumu onun kontrolüne bıraktığımda çoktan yatağa tamamen girmiştik. Üstümdeki yerini aldığında tekrardan boynuma gömülmüştü. Gıdıklayan saçları yüzünden ufak bir kıkırtı bıraktım.

Islak bir sesle emdiği derimi bırakıp kafasını kaldırdı ve ellerinin üstünde yükselerek gözlerimin içine baktı. "Devam etmeli miyim?"

Kibarca sorduğunda kahverengiliklerinin içindeki isteği görebiliyordum. Dur dersem duracaktı fakat ne o ne de ben bunu istiyordum.

Kafamı onaylarcasına salladım en güven verici bakışlarımı gönderip. Tamamen emin olduğumu gösterircesine elim üstündeki sweatin eteklerine gitti. Yukarı doğru yavaşça sıyırırken gözlerimi bir an olsun ayırmadım aşkla bakan gözlerinden.

Bana yardım etmek için doğrulup üstündekini bir çırpıda çıkararak yere attı. Çıplak göğsünün görüş açıma girmesiyle sıcakladığımı hissetmiştim. Ellerimi omuzlarına sararak parmak uçlarımla okşarken yeni bir öpüşmenin içine dalmıştık.

⚠️ (M, bittiği yere son yazdım.)

Terlemeye başladığımı hissettiğimde doğrularak üstümdekileri çıkardım, Minho da pantolonundan kurtulmuştu. Tekrar üstüme eğildi. Tek elini göğüs uçlarımdan birinde gezdirirken diğerini ise diliyle ıslatıyordu.

"Ah!" Dişlerini meme ucumda hissettiğimde ağzımdan kaçan inlemeye engel olamamıştım. Tek elini kalçama atıp yavaşça okşamıştı. Bacağımı bükerek ona daha fazla alan açtım. Sonrasında ellerini iç çamaşırımın lastiğinde hissettim birden. Tamam, deli gibi utanıyordum ama artık ona bırakmıştım kendimi. Kalçamı havalandırarak çıkarmasına izin verdim. Mavi kumaş parçasını çekerek çıkarırken bacak içlerime küçük öpücükler konduruyordu.

Write Your Own Story /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin