Oy sınırı: 63
Yorum sınırı: 330Bir hafta sonra
Koskoca bir hafta göz açıp kapayıncaya kadar geçmişti, bu süreçte olabildiğince Minho ve Ryujin'den kaçmış, derslerime odaklanmıştım.
Minho'm ❤️🥺
Jisung, artık şu proje ödevini yapsak iyi olurPekala, sanırım kaçma hikâyem buraya kadarmış.
Sincap 🐿
Aaaa ben tamamen unutmuşum onu
At yalanı sikm inananı |
Her gün düşündüm aq |Minho'm ❤️🥺
Sorun değil ne zaman müsaitsen buluşalımBundan kurtuluşum yoktu anlaşılan, en iyisi bir an önce yapıp kurtulmaktı.
Sincap 🐿
Her zaman müsaitim bu hafta ben
Nerede yapacağız?Minho'm ❤️🥺
Tamam o hâlde iki gün sonra yani çarşamba yapalım
Bana fark etmez istersen birimizin evinde yapabilirizOkuduğum şeyle gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Benim evim hayatta olmazdı, odamda her yerde Minho'nun fotoğrafları olmasını geçtim, Felix kesin rahat vermezdi.
Onun eviyse... hiç olmazdı. Heyecandan bayılır veya saçma sapan hareketler yapabilirdim.
Sincap 🐿
Şey kütüphaneye ne dersinMinho'm ❤️🥺
Ödev için konuşmamız lazım sessiz olmamız gereken bir ortamda nasıl yapıcazSizde Felix olduğu için yapamayız gibi bizim evde yapalım
Sincap 🐿
Haklı gibi offf |
Tamam o zaman görüşürüz sonraMinho'm ❤️🥺
Görüşürüz sincapTelefonumu komodinime bırakıp yüzümü yastığıma bastırdım, belki yeterince beklersem boğulurdum ha?
Yok, olmuyordu. Boğulamıyordum, bu yüzden yapabileceğim en iyi şeyi yapıp gözlerimi kapatarak kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
—
Ertesi sabah alarmın sesiyle uyanıp banyoda işlerimi hallettikten sonra gardrobumun önüne geçtim.
Basit, su yeşili bir sweat ile dizleri yırtık bol bir kot pantolon giymiştim. Mavi saçlarımı olabildiğince düzeltip birkaç gümüş yüzük taktıktan sonra aşağıya indim.
Felix çoktan hazırladığı kahvaltıyı yapmaya başlamıştı. Yanağından bir makas alıp karşısına oturdum.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra yaklaşık on dakikalık bir otobüs yolculuğunun ardından fakülteye gelebilmiştik.
Bugünkü ilk ders programlama dilleriydi. Birinci sınıflarla ortaktı. Yaklaşık iki buçuk saat boyunca sürmüştü. En azından yeni bir şeyler öğrendiğimiz için matematik derslerine göre daha basitti.
Ders bittiğinde, Seungmin ve Felix ayaklanarak amfiden dışarıya adımladılar. Ben de peşlerinden giderken bir şey fark edip Seungmin'in omzuna dokundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Write Your Own Story /Minsung
Fanfiction(TAMAMLANDI.) "Hadi ama Jisung, kim kendi yazdığı kitaba ağlar ki?" Felix'in sesiyle gözyaşlarımı tekrar silmiştim. "Ama Lix, Minho'm ölüyor!" - 1Month ile bağlantılı ama bağlantılı değil de. Onu okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Yani en azından...