•33• (Hyunin özel)

3.1K 441 432
                                    

Jeonginden

Tatilden döndüğümüzden beri Hyunjin'i düşünüp duruyordum. Kendime bunun için sinirlensem de kalbime söz geçiremiyordum işte.

Zaten aklımdan çıkmaması yetmiyormuş gibi bir de sürekli instagramdan bana mesaj atıyordu. Görmezden gelmeye çalışsam da dayanamıyor ve kendimi her seferinde ona cevap verirken buluyordum.

Yine o günlerden birindeydik. Önümde açık olan televizyondan bakışlarımı çekip gelen bildirim sesiyle telefonuma dönmüştüm.

Hwangprince
Jeongin
Ne yapiyorsun

Jeongjeong
Annemle dizi izliyorum
Sen?

Hwangprince
Ben de seni izliyorum

Jeongjeong
Ha?
Ne diyorsun Hyunjin sarhoş falan mısın

Hwangprince
Hayir gayet kendimdeyim
Guzelliginden sarhos oluyorum arada o ayri

Kaslarini catma kirisirsin

Bir dakika. Nasıl yani? Burada mıydı gerçekten?

Mesajı okur okumaz ışık hızında kafamı kaldırıp karanlık bahçeye bakan, salonun boydan boya cam olan tarafını incelediğimde annem sanki malmışım gibi yüzüme bakmıştı. O tekrar dizisine dönerken bense telefonumdan gelen bildirim sesiyle bahçeye bakmayı bırakmıştım.

Hwangprince
Bosuna bakma goremezsin beni
Karanlikta cok iyi saklanirim

Jeongjeong
Hyunjin Tanrı aşkına saçmalama ve hemen git
Annem görürse beni mahveder
Babamı düşünemiyorum bile

Hwangprince
Odana gel

Jeongjeong
Ne? Hayır git

Hwangprince
Ya gelirsin ya da ben oraya gelirim

Mesajını görür görmez arkamızdaki camların birinden tak diye bir sesin gelmesi bir olmuştu. Annem o tarafa dönerken sessizce küfrettim. Gerginlikten avuç içlerim terlemeye başlamıştı.

"Sen de duydun mu Jeongin?"

"Ha, neyi anne? Duymadım bir şey."

"Neyse kedi falandı herhalde." Annem kendi kendine mırıldanıp önüne döndüğünde derin bir nefes vermiştim. O sırada telefonum yine titremişti.

Hwangprince
Gelebilecegimi biliyorsun
Annene kendin aciklarsin
Bir dakikan var
Tik tak

Telefonumu kapattıktan sonra kollarımı geriye atıp esnedim. "Anne, çok uykum geldi ben yatmaya gidiyorum."

"Sabah spor için erken kalkacaksın. Bence de uyusan iyi olur."

Annem böyle bir insandı işte. Üniversiteye gitmeme rağmen hayatımı hep kendisi yönetirdi. Günümü planlar, küçük bir çocukmuşum gibi yasaklar koyardı. Üstümde yarattığı baskı inanılmazdı. Derin bir nefes verip ayaklandım. "İyi geceler anne."

Write Your Own Story /MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin