Leya'dan
Çalan alarma aldırmadan uyumaya devam ettim.Burnuma gelen güzel kokular beni acıktırıyordu.
- Ohoo hanfendi hala uyuyor. Hadi geç kalacağız.
- Arda 5 dk daha uyuyayım.
- Anlaşıldı bu böyle olmayacak.Daha ne olduğunu analamdan havalanmıştım.
- Ama yaa
Mutafağa gelince arda beni yere indirmişti.
- Günaydın uykucu.
- Günaydın Zeynoşum.
- Hadi 15 dk var çabuk yemeğini ye.
- Bı dk ya siz eve nasıl girdiniz.
- Yedek anahtarla(AZ)Kısa bir yemek faslında sonra okula gitmiştik. Bahçeye kısa bir göz attınca onu görememiştim. Korna sesiyle irkilmemle arkamı dönmüştü. Arabasıyla tam önümde duruyordu. Arda koluma girip beni kenara çekmişti.
- Ah leya bu çocuk hoşuma gitmiyor hep söylediğim gibi bu çocuk yüzünden başına birşey gelemsinden korkuyorum
- Korumacı arkadaşım çocuğun beni varlığından haberi olduğunu düşünmüyorum.
- Ah leya ah.
- Hadi geç kalmayalım yoksa profesör derse almayacak bizi.(Z)Arda'nın koluna girip okula girdim. Hemen geçip yerimize oturduk. Ama o hala gelmemişti. Biraz etrafa bakındım. Zeynep kulağıma eğilip fısıldadı.
- Geldi seninki.
- Ya Zeynep demesene şöyle.
- Tamam leyoşum.Ağzına fermuar çekip önüne döndü ders başlamıştı ama ben gözlerimi ondan anlamıyordum. Önümde duran boş sayfaya ezbere bildiğim yüzü çizmeye başladım. Tekrar dönüp ona baktım. Hiç gülmezmiydi 3 yıldır tanıyorum onu ama bir kez güldüğünü görmedim. İzlendiğini hissetmiş gibi kafasını hafif bir şekilde çevirmişti. Hemen önüme dönmüştüm. Resmi çizmeye devam ettim.
- Dersi dinle profesör sana bakıyor.
Zeynep'in beni uyarmasıyla profesörün yanımda bitmesi bir olmuştu.
- Dersi dinlemek yerine birşeyler karaladığına göre baya önemli olmalı.Hadi bizle paylaş.
- Bunu sizinle paylaşamam.
- Ya kağıtları ver yada sınıfı terk et.Hiç düşünmeden eşyalarımı toplayıp dersten çıktım. Kalbim hızlı hızlı atıyordu.Tam okuldan çıkacakken biriyle çarpışınca elimdeki kağıtlar her yere saçılmıştı. Gözlerimi kocaman açarak hızlıca kağıtları topladım. Umarım görmemiştir. Görse zaten illaki dalga geçer hemen yayardı.Hiç birşey demeden hızlıca yanından ayrıldım.
Acaba Ceyda herşeyi gördü mü ?🤔
Ceyda kim ?
Bölüm Nasıldı ?
Morlandınız 💜