46.BÖLÜM

702 29 71
                                    

Zeynep 'ten

Yağızın küfür etmesiyle uyanmıştım. Tedirgin bir şekilde bana baktı.

- Zeynep Leya uyandı a-ama
- ama
- ama ne leya ortada nede efe!
- Ne diyorsun sen Yağız ne demek yoklar.Sen ne dediğinin farkında mısın? Kesin o Ceyda pisliğini işidir bunlar.
- Lanet olsun ki değil kaldığı hastane ile görüşmüş Çağan bir haftadır odasında ilaçlarla uyutuluyormuş.
- Ya bu bir oyunsa ?
- Ne demek istiyorsun?
- Hastaneye gidiyoruz .

Çağan'dan

Artık kafayı yiyecektim. Ceyda değilse kim . Kim yapar böyle birşeyi. Bulacaktım ne pahasına olursa olsun bulacaktım. Arda elinde laptopla içeri girdi. Bilgisayarda izlediğim görüntülerle gözüm dönmüştü. Ardayla efe uyurken Arda'ya bir hemşire iğne yapmıştı. Gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes aldım . Diğer video ise ben dışarda telefonla konuşurken aynı hemşire leyanın odasına girmiş. Hemşirenin çıktıktan sonra iki dk sonra leya çıkmıştı. Gözümün önünden onları alıp gitmişlerdi. Aradya görüntüyü yaklaştırmasını söylemiştim. Bu bu Lora. Olaylar sarpa sararken çalan telefonumu hemen açtım.

-Çağan hastanede ki kişi Ceyda değilmiş.
-Ne demek değilmiş.Bu sabah görüştüm.
-Ortada büyük bir oyun dönüyor Çağan. Her kimse hem leya'dan hemde efeden kurtulmak istiyor böyle bir piskopatlığı yapsa yapsa Ceyda yapar.
-Yada Lora.
-Lora mı?

Yağızla konuşurken Leyanın yattığı yatağın kenarındaki kağıt parçası dikkatimi çekmişti.

-Sonra Yağız sonra ama önce kapatmam gereken bir hesap var .

Leya'dan

Taksiden inip yıkık dökük bir binanın önünde durdum. Aklıma o gün gelmişti ceyda'nın beni kaçırıp bebeğimi öldüreceğini söylediği. Vücudumdaki ağırlar baş gösterirken oğlumun o kadının elinde olduğu aklıma geldikçe sinirle içeri girdim. Arkası dönük kucağında bir bebek vardı.

-Bende seni bekliyordum.
-Oğlumu bana ver.
-Oğlunu mu istiyorsun..
-Senin olduğunu biliyorum Ceyda saçma sapan oyununa bir son ver . Eğer oğluma bir şey yaparsan senin burdan ancak cesedin çıkar.
-Öyle mi olur diyorsun.
-Sana yapacaklarımı tahmin bile edemezsin.

Elindeki keskin aleti bebeğin tam kalbine şaplamıştı. Hayır hayır hayır..O an dudaklarımdan acı bir feryat dökülmüştü.

-Efeee.

Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin