Leya'dan
Sorduğu soruyla renketen renge dönerken ellerimle oynamaya başlamıştım.
- Şey biraz eğilir misin ?
Dediğim şeye anlam verememişti ama dediğimi yapıp öne doğru hafif eğilmişti. Ellerimle iki gözünü kapatıp hızlıca dudaklarına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim. Yüzüne bakmamaya çalışarak arkamı dönüp yürüyecekken beni kendine çekip dudaklarıma bakıp fısıltı bir şekilde konuşmaya başladı.
-Bunun için mi bu kadar kıvrandın küçüğüm. Senin istemen yeter ben zaten sana deli oluyorum.
Dudaklarımızı birleştirince karşılık vermiştim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Ayaklarım beni daha falza taşıyamayımca kendimi bırakmıştım. Belimden daha sıkı tutup beni kendine yaslamıştı. Kapının tıklanmasıyla geri çekilmiştim. Bana ne oldu öyle resmen kendimden geçtim ah leya ah. Bir kaç küfür mırıldandığını duymuştum ama aldırış etmedim. Bir iki adım geri gittikten sonra seslendi.
- Gel.
Arda delirmişcesine bana bakıyordu. Bana sıkıca sarılıp ellerini omuzlarıma koymuştu.
- Bu akşam bu tımarhaneden kaçıyoruz. Yoksa 4 karım bir düzine çocuğum olacak.
-Kambersiz düğün olmaz(D)
-Hani sen gelmeyecektin(ç)
-Allah Allah gelmeye karar verdim. Ayrıca az önce sizi gördüm.Deniz'in dediği şeyle renkten renge girmiştim. Çağan sırıtarak bana bakıyordu. Bu da beni sinirlendirmeye yetiyordu.
- Az önce noldu.
- Yok birşey pilavboyum deniz saçmalıyor. Hem sana noldu?Tam konuşacakken odaya bir kız girdi , düğünün başladığını herkesin avluda toplaması gerektiğini bildirdi.
Nikâhtan Sonra
Çağanın kulağına telefonunumu alıp geleceğimi söyleyip yanından ayrıldım. Odama çıktığımda telefonumun ışığı yanıp sönüyordu. Hızlıca mesajlara giridim. Gördüğüm mesaj kaşlarının çatışmasına neden olmuştu.
Bilinmeyen:
Benden çaldığın herşeyi senden geri alıcam. Önce bebeğinden sonrada senden kurtulucam.'C'
Dengemi sağlamak için yataktan destek aldım. Nasıl birşeyin içindeydim ben. Onu öldürmekten bahsediyor heleki en masumumuz öyken. Kendimi toparlayıp odadan çıkıp Çağan 'nın yanına gittim.
-Neyin var solgun görünüyorsun. Fazla yorulmuş olmalısın. Yukarı çıkıp dinlenmelisin.
Tam konuşacakken bir kadının Çağana elini uzatıp konuşmaya başladı.
- Ah merhaba . Siz Çağan Efe Ak olmasınız . Şu büyük zinicleri olan tek veliaht. Mardin küçük bir yer hemen duyulmuş geldiğiniz açıkçası bahsettikleri den de daha yakışıklı ve karizmatikmişsiniz.
Bende diyorum sinirmi kimden çıkarsam. Bunu yapmayacaktın. Sinirlerimin ve hormonlarımın kurbanını çoktan seçmiştim. Ben senin beynini şimdi patlatmazmıyım. Kızın eli havada kalmıştı. Hızlıca elini sert bir şekilde sıkmıştı.
-Ben Leya.Leya Ak. Az önce ağızının suyu aka aka bahsettiğin kişinin karısıyım. Biraz daha kocama sulanmaya devam edip gözlerini üzerinden çekmezsen son göreceğin yüz Benim yüzüm olur.
Neler oluyor.
'C' yine ne peşinde ‼️
Zeynep doğru mu yapıyor sizce.Bu birliktelik ne kadar sürer🤷🏻♀️
Çağan o sözler de neydi öyle 🤭
(Evlenmediler , sadece Çağanın Leyayı eşi olarak tanıştırmıştı.😉)
Morlandınız 💜