57.BÖLÜM

610 24 27
                                    

Leya 'dan

- Dayısına benzeyecek
-Amcasına
-Dayısına.
- Ay amcacım  sen bu cips paketi gibi %70 hava olan dayına bakma. Ay ne anlatıyordum sana. Hah sonra o yelloz varya  gitti bütün okulun önünde fotoğrafları  attı aşağıya..
-Bide ses kaydı bırakmış güya. (A)

Çağanla şaşkın bir şekilde birbirimize bakarken  oğlumuz ise anlatılanları pür dikkat dinliyordu. Çağan birden içeri girince bizimkilerin eli ayağına dolanmıştı korkudan. Efe ise babasını görünce gülerek  çığlık atmaya başlamıştı .

- Gel babacım o olaylar öyle değil ben sana en başından anlatıcam.

Hayretle çağana bakarken o an kanaat getirmiştim.  Evde 1 tane değil tam 4 çocuk bakıyordum.Kapının zili çalınca mutfaktan çıkıp kapıyı açtım. Gözleri kıpkırmızı bir Zeynep görmeyi beklemiyordum. Onu içeri alıp sıkıca sarıldım. Sanki bunu bekliyormuş gibi ağlamaya başladı. Bu hale gelmesini az çok tahmin edebiliyordum. 'YAĞIZ''. Erkekler mutfaktan çıkmış yanımıza gelmişti.  Arda  boğa misali bize bakıyordu az önce ki şen şakrak hali gitmişti.

-Zeynep neden ağlıyor  yine Yağız mi bir şey yaptı.

Arda sinirle kapıya doğru gidince Zeynep onu durdurdu.

-Lütfen  Arda . Zaten Biz boşanacağız.
-Ne(Hep birlikte)

Hepimiz salona geçmiş suspus olmuş şekilde oturuyorduk. Sadece Zeynep'in  iç çekişleri vardı. Arda Zeynep'i kendine çekip sıkıca sarıldı.
-Belkide böylesi daha iyi olacak (A)
-B-bilmiyorum Arda ama.. (z)
-ama ne (a)
-Ben .. Ben ona aşık oldum ama bu aşk bana acı veriyor.

Hepimiz çaresiz bir şekilde Zeynepe bakıyorduk. Canı  fazlasıyla yanıyordu. Yağızın sesini duymamızla etrafa bakındık. Sesin olduğu yöne doğru gidince bahçeye çıktık. O içmişmiydi. Ağzında bir şeyler geveleyip bana döndü.

-Zeynep.. Ay yok sen yengemsin.

Hepimiz Yağızın komik haline  şaşkın bir şekilde  bakıyorduk. Gülmemek için yanağımı ısırmıştım. Diğer tarafa dönüp Zeynep'i görünce  yalpalayarak yanına gitti. Zeynepse nasıl tepki vereceğini şaşırmış bir şekilde yağıza bakıyordu. Yağız Zeynep'in  önünde diz çökmüş  sarkı söylemeye başlamıştı.

- Seviyorumm.  Seviyor musun ?
  Ağlıyorum . Gülüyooor musun ?
  Sevdikçe  itiyor musun ?
  Peki ,öyle olsun .

Neler oluyor 👀
Son 2🌟
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin