31.BÖLÜM

702 35 57
                                    

Leya'dan

10 dk odayı aşağı yukarı turladım. Daha fazla dayanamayıp üzerime ince bir hırka alıp yavaşça odadan çıktım. Aşağıya indiğimde bizimiler oturmuş film izliyorlardı. Onlar beni fark etmeden mutfak kapısından çıkacaktım . Hızlı bir şekilde mutfağa geçerken Arda'nın önüme çıkmasıyla korkuyla geri çekilmem bir olmuştu.

-Sen iyi misin ?
-E-Evet
- Sen nereye böyle
- Hiç hiçbir yere canım soğuk karpuz çekmişti. Dolaptan alıp bahçede keyif yapacaktım.
- İyi öyle olsun bakalım fazla bahçede durma hava çok sıcak
- Aaa tamam pilavboyum hadi sen filmi kaçırma.

Arda söylediklerine pek ikna olmamış gibiydi kafasıyla beni onaylayıp mutfaktan çıkmıştı. Bende koşarak evden çıktım. Taksi çevrip adresi belirttim . Yarım saat sonra dediği adrede gelmiştim. Taksiden inip etrafa bakındım. Ama bu  .. Çağanın arabası burdaydı. Sakinliğimi koruyarak bağ evininin kapısından içeri giridim kapı hafif aralık bırakılmıştı. Etrafa bakındığımda kimse yoktu içimi bir korku kaplamıştı.  Yukarıdan gelen kahkaha sesiyle yavaş adımlarla yukarı çıktım.  Gördüklerimi kaldırabikecek gücüm var mıydı bilmiyorum. Yatak odasının Aralık kapısından Çağan'ı gördüm . Çağan kızın üzerine uzanmıştı. Daha fazla ayakta durmayacağımı anladığımda duvardan destek aldım. Bu sefer onları dinlemeye başladım.

- Güzel planlar yapmışsın. Ama en etkilendiğim okulda yaptığındı.
- Senin için yapamayacağım şey yoktu ki .

Hayır hayır hayır. Çağanın hafif yana kaymasıyla Ceyda'yla göz göze gelmiştim. Bana alaycı bakışlar atıp Çağanı kendine çekmişti. Nasıl yapardı. Nefesim daralırken ev üstüme üstüme geliyordu. Merdivenlerden inerken dengemi zor sağlamıştım son basamağı basarken dengemi kaybedip yanımdaki vazoyuda düşünmüştüm.
Bağ evinde koşarak çıkmıştım. Duvardan destek alarak yürmeye başladım. Gözümden ard arda akan yaşlar önümü görmeme engel oluyordu. Aklımı yitirmiş gibi hissediyordum. Tam köşeyi dönecekken gelen arabayı fark etmemiştim. Saniyeler içinde kendimi yere bulmuştum. Karnıma saplanan acıyla çığlık atmıştım. Gözlerim karıncalanırken  kendimden geçmişim.

Arda'dan

Hadi ama nerde bu sokak. Tabi ki de leyanın dediklerine inanmamıştım . O evden çıkınca bende çıkmıştım ama şuan bulamıyordum. Hah işte burası surdan girince..Leyama ne olmuştu öyle bu benim Leyam değidi ki her yeri kan olmuştu. Ani fren yapıp arabadan indim. Leyayı kucağıma aldım.Kim yaptı sana bunu dayan güzelim. En yakın hastaneye gelmiştik. Saatlerdir bekliyordum artık aklımı kaçırcaktım. Doktorun dışarı çıkmasıyle ayaklanmıştım.

-Leya Hanım iyi ama
-ama ne doktor ama ne
- Bebeği malesef kaybettik.

Neler oldu😱😱😱
Neler olacak👀
Bölüm şarkısı -Resimsiz Hikaye-
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin