Leya'dan
Yorucu bir haftadan sonra sonunda eve dönüyorduk. Tek isteğim kısa bir duş ve güzel bir uyku. Evin önüne gelince hızla arabadan inip eve girdim. Gördüklerim karşısında şaşkına dönerken bizimilerde gelmişti. Ne olmuştu buraya kim bu hale getirmişti. Asıl dikkatimi çeken duvarda kırımızı yazılarla yazan yazıydı. 'Kaybettin Kırşan' .'C'.
-Bu kızı fazla hafife almışız. Evimize kadar girmiş.(A)
Çağan'dan
Leyayı kontrol ettikten sonra odadan çıktım. Tedirgin olmuştu. Zorda olsa uyumaya ikna etmiştim onu.Ceyda'nın fişini yarın çekecektim. Zeynep leyanın yanına giderken bende aşağıya erkeklerin yanına indim.
-Elimiz kolumuz bağlı bu şekilde bekliyecekmiyiz? Bu kız gün geçtikçe sınırlarını daha fazla zorluyor ve bunun ucu hep Leyaya dokunuyor.(A)
-Merak etme yarın Ceyda işini halledicem.
-Neyi hallediyorsum ya neyi merak etmiyorum. Bak o yukarıda yatan kızların ikisniden birinin saçının teline zarar gelse sizi yakarım . Siz onalrın hayatlarına giridiğinizden itibaren başları beladan ayrılamaz oldu.(A).
-Tamam yeter herkesin sinirleri bozuk şuan (D)Arda sakinleşecek gibi değildi. Herkes yeterince gergindi. Daha fazla sinirlerime hakim olamayacaktım. Sinirle evden çıkıp arabaya binerken telefonuma gelen mesajla sinir kat sayım artarkengaza daha çok yükledim.
Leya'dan
Sabah uyandığımda Zeynep yanımda değildi. Üzerimi değişip aşağıya indiğimde herkes kahvaltı masasındaydı ama kimse yemek yemiyor önündeki tabakla oynuyordu. Çağan yoktu. Beni fark edince masaya davet ettiler ama hiç iştahım yoktu. Telefonuma gelen bildirimle mesaj kutuma tıkladım.
Bilinmeyen: Atacağım adrese gelll. Geldee o çok sevdiğin adamın gerçek yüzünü gör.
İçim bir tuhaf olmuştu. Neler oluyordu . Ne demekti bütün bunlar.
-Leya iyi misin bembeyaz olmuşsun (Z)
-iyiyim ama biraz dinlenirsem daha iyi olacağım.
-Hic Bir şey yemedin(A)
-İştahım yok belki daha sonra.Odaya çıktıktan sonra içimde bir huzursuzluk vardı. Telefonuma gelen ikinci mesaj ile adresi attığını anlamıştım.Bizimkilere çaktırmadan evden çıkmalıydım.
Neler oluyor?
Ortalık karışacak gibi 👀