Deniz 'den
Ayaklarım ne kadar geri geri gitsede göz yaşlarımı silip mezarının yanına çömeldim. Elim deki laleleri mezarlığın her yerine serpiştirdim. Cebimdeki çakmağı çıkarıp mumu yaktım.
-iyi ki doğdun meleğim. Senin en sevdiğin pastadan aldım .Meyveli..18. yaş günün kutlu olsun. Nasılsın.. Çok büyüdün mü ? Ellerin hala minicik mi ? Gözlerin hala kocaman mı ? Sen uzun saç sevemezdin hala kısacık mi saçların ?.Ben seni çok ö-özledim abicim. Bugün tam 8 yıl oldu nefes almayı unuttuğum 8 yıl.
Burnumu çekip göz yaşlarımı sildim . Mezarlığın kenarında oturmuş beyaz güvercin dikkatimi çekmişti. Yüzümde buruk bir tebessüm olmuştu ama göz yaşlarımı durduramıyordum içimdeki acı hiç geçmiyordu.
-Biliyor musun küçükken de böyleydin ağlamam dinene kadar odanın bir köşesinde sessizce oturup susmamı beklerdin.Ağlmayı kesersem yine gidecek misin?
Omuzuma dokunan elle yarım bir şekilde ona döndüm. Elinde ki beyaz mendili bana uzatınca beyaz güvercin ses çıkarıp uçup gitmişti.
Çağan'dan
1 saattir uyanıktım. Bir yandan leyanin saçını okşarken bir yandan da yüzün her milini aklıma kazıyordum.Dün ki teklifi beni çıldırtımıştı. Dudaklarına kapanarak doğru cevabı verdiğimi düşünüyorum. Birden 'çağan ' diye doğruldu. Gözleri dolu doluydu.Beni fark edince boynuma sarıldı. Onu kendime çekip daha sıkı sarıldım.
-Ştt burdayım güzelim.Geçti.
-Buradasın.
-Burdayım.
Onu kendimden ayırıp yüzünü avuçlarımın içine aldım. O kadar masumdu ki. Tam onu öpecekken efenin ağlama sesi bütün odayı doldurdu. Oğlumuz harika zamanlaması dan sonra leya hızlıca kalkıp efeyi kucağına aldı. Leya sırtı dönük bir şekilde oturup efeye süt vermeye başladı.-Çağan dün Deniz de bir gariplik vardı fark ettin mi ?
-Fark ettim bir kaç gündür zaten bir tuhaftı .
-oda çok üzüldü ama sanki başka bir şey daha vardı.
-kahretsin tabi ya bugün 16 haziran.
-Bugün ne oldu ki ?Zeynep 'ten
Elimdeki alışveriş poşetleri ile takıcıdan çıkarken biriyle çarpışıp yeri boyamak bir olmuştu. Kalkmam için elini uzatan kişiye bakınca şok olmuştum.
Denize üzülenler?😪
Efemiz rahat vermeyecek 😂
Zeynep kimden bahsediyor 🤔
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜