Çağan'dan
Gözlerimi araladığımda.Üzerimde uyuyan tüy gibi hafif olan canlıya baktım.o minicik ellerini yumruk yapıp dudaklarını büzmüştü. Kafasına hafif bir öpücük kondurup elimi sırtında gezdirdim. Az önce büzülen dudakları şimdi gülümsüyordu. Bir gün içerisinde onunla farklı bir bağ kurmuştum. Aklıma gelen kişiyle kafamı çevirdim. Burda yoktu. Kucağımdaki miniği sarsmadan yavaşça doğruldum. Onu beşiğine bırakırken masanın üzerindeki toprak renkli defter dikkatimi çekmişti. Defteri açıp ilk sayfasına baktım. Okuduğum şey beni baya şaşırtmıştı. 'Efem' ne yani oğluna benim adımı mı vermişti. Dalga mı geçiyordu benimle. Sayfaları okurken başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Defteri elime alıp hızlıca odadan çıktım. Aşağıya indiğimde leya sofra hazırlamıştı. Küçük bir kız çocuğu gibi ellerini önünde bağlamış bana bakıyordu.
- Şey kahvaltı hazırlamıştım.
Hiçbir şey söyleneden arkamı dönüp gidecekken yine onun sesini duydum .
-Ben çok teşekkür ederim.
Daha fazla burda durmak istemediğimi anlayınca hızlıca bahçe kapısından çıktım. Eve gelince Deniz'in sorularını es geçip odama çıktım. Çekemecedeki zarfı alıp o gün gelen bana bırakılan mektubu açtım. Kahretsin defalarca kez kontrol ettim ama el yazıları uyuşmuyordu. Biri büyük bir oyun oynuyordu. İyi ama leya o zaman neden gitti. Kafayı yiycem . Bu benim için zor olacaktı ama onunla yüzleşmem lazımdı.
Yağız 'dan
Zeynep'in dedikleri sürekli beynimde yankılanıyordu. Elimdeki yüzüğe şaşkın bir şekilde bakıyordum. Onsuz ev o kadar boştu ki. Fark etmeden ona bağlanmıştım. İnatçı tavırları. Duygusal yönleri. istesem de ondan vazgeçemezdim ki. Evet ona bağırdım ama acı çekmesine daha fazla dayanamadığım için.Kendine yaptığı bu işkence sinrimi bozuyordu. En sonunda patlamıştım ama oda patlamıştı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Onu seviyormuyum bilmiyorum ama içimde ki bu acı niye. Bildiğim tek şey gitmesine asla izin vermeyecektim. Ceketimi elime alıp evden çıktım. Nerdeyse gidebileceği her yere bakmıştım ama yoktu. En son sahile gittim. Bankalarda oturmuş iç çeke çeke ağlıyordu. Titreyen vücudunu kollarıyla kendi etrafına dolamış denize bakıyordu. Ah be güzelim.
Çerez bir bölüm 🤭
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜