Leya'dan
Bunca zaman kim bilir nasıl acı çekmişti. O gün ki yanlış anlaşılma beni maf etmişti. Sırf bebeğim zarar görmesin diye , sevdiğim adamı o kadınla görmeyeyim diye gitmiştim.O anlar gözümün önüne gelince gözümden bir damla yaş düşmüştü.
- Neden vazgeçtin ondan değer miydi ?
- Çağan lütfen dinle bilmediğin şeyler var . Evden çıktıktan sonra başım dönüyordu içim bir tuhaf olmuştu. Üzerime doğru gelen arabayı görmemiştim. Tek hatırladığım şey vücuduma yayılan acıyla etrafın kararmasıydı.Sonra hastanede açtım gözlerimi Arda yanımdaydı. Doktor tam üç ay hiç yerimden kalkmamı söyledi. En ufak şey onu benden koparabilirmiş. Arda'ya gitmek istediğimi tedavi sürecinin orda devam ettirmek istediğimi belirttim. Akşamında biletleri alıp gitmiştik. O üç ay benim için o kadar sancılıydı ki. Ona birşey olacak diye ödüm kopuyordu. Sonra Denizden bir mesaj geldi. O gün gördüklerimin devamı. Zaten videoyu izlememle buraya dönmem bir oldu seni oğlundan daha fazla ayrı bırakmazdım.Gözlerinde ki duygu geçişlerini anlayabiliyordum. Gözleri dolmuştu ama kendini fazlasıyla sıkıyordu. Sakin kalmaya çalışıyordu.
-Kafayı yiycem.Peki mektup.
- Ben sana mektup falan yazmadım. Beni biraz tanımış olsaydın ordaki cümlelerin bana ait olmadığını anlardın.
- Bu gittiğin gerçeğini değiştirmiyor. Sırf bir yanlış anlaşılma yüzünden beni oğlundan kopardın.Neden hesap sormadın. Bağırıp çağırsaydın ama böyle gitmeseydin.Sen benim 1 yıldır nasıl acı çektiğimi biliyormusun ? Kendimden her saniye nasıl nefret ettiğimi.
- Gördüklerim kabulenebileceğim şeyler değildi Çağan. Bir tek sen mi acı çektin sanıyorsun. Ben oğlumuz tehlikede olduğu için gittim. 3 ay boyunca ona birşey olacak korkusuyla yaşadım.Sanki Allah'ın her günü kalbimi söküp elime veriyorlarmış gibi hissettim.
-- Ama bunların hiç biri onu benden ayırmanın gerçeğini değiştirmiyor. Sen görüp görebileceğim en bencil insansın. Oğlum için her şeyi yapmaya hazırım. Sen ise oğlumun annesi olman dışında benim için koca bir hiçsin.Çağanın sözleri canımı yakmıştı.İkimizin de hataları vardı ama o tüm suç benimmiş gibi davranıyordu. Hızlıca yanımdan çekip giderken arkasında bir enkaz bıraktığının farkında değildi.
Çerezlik bir bölüm daha 🙈
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜