Ceyda'dan
Bu kıza iyice sinir olmuştum. O kimdide Çağan'ın resmini çizer. Hem Çağanın yanına kendini nasıl yakıştırmış ki ama ben sana yapacağımı biliyorum seni öyle bir rezil edicem ki küçük kız bırak Çağanın resmini çizmeyi okula bile gelemeyeceksin. Çağan benimdi sadece benim.
Leya'dan
Akşam olmuştu.Üzerimde ki stresin gitmesi için marketten birşeyler alıp sahile inmek için evden çıktım. Bizimkiler ısrar etmişti gelmek için ben uyucam diye mesaj atmıştım. Onalra yalan söylemeyi sevmiyordum ama bu konudan bahsedip canlarını sıkmak istemiyordum. Dalgın bir şekilde yürürken korna sesi ve ani frenle olduğum yerde dona kalmıştım. Araba beni sıyırıp geçerken kendimi yerde bulmam bir olmuştu. Kolumun acısıyla yüzümü buruşturdum. Yavaşça yerden kalkarken araba biraz önde durmuştu. Ama bu .bu.Arabanın kapısının açılmasıyla arabandam inen kişi gözlerimin kocaman açılmasına neden oldu. Hızlıca yanıma gelip acıyan kolumu sıkmaya başladı.Kin kusar gibi konuşmaya başladı.
- Neden olmaması gereken her yerdesin.
- Ben fark etmedim. Ayrıca istediğim zaman istediğim yerde olurum.Kolumu daha çok sıkınca yüzümü buruşturdum. Kolumu bıraktığında elinden aşağıya kanlar akıyordu.Az önceki öfkesi yerine şaşkınlık vardı.
- Gel Benimle.
- Seninle hiçbir yere gelmem.
- Yürü dedim.Sürükleyerek arabaya zorla bindirmişti. Yol boyunca ne söylesem nafile. Simsiyah bir evin önünde durmuştuk. İçeri geçmiştik. Sessiz bir şekilde ne yapacağına bakıyordum. Elindeki bir kaç malzemeyle yüzüme bakmaya başladı.
-Üzerini çıkar. Yüzündeki anlamsız bakışı sil kolunu sarıcam.
Yozondoko onlomsoz bokoso sol kolono sorocom.Off benim burda ne işim var ya. Çatandan çıkarıldığı iğneyle hayretle ona bakıyordum.
- İğne vurmayacaksın dimi.İğne olmaz.
- Ne saçmalıyorsun sen.Elindeki iğneyi kenara bırakıp pamuğu eline aldı. Afferim leya bir rezil olmadığın kalmıştı. Koluma pansuman yapıp sarmıştı. O yakından daha kusursuzdu.Bi okadar da soğuk. Yüzünde hiç mi mimik oynamaz. Yüzündeki benine dokunamamk için tuttum kendimi.
-Beni incelemem bittiyse. Seni evine bırakıcam.
-Hah ego. Ayrıca ben kendim giderim.
-Olur ormanda taksi bulabilirsen git.Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜