29.BÖLÜM

793 39 33
                                    

Leya'dan

Yatakta bir sağa bir sola dönüyordüm. Off bir türlü uyuyamıyordum. Akşam ki olayda çok sinirlenmiştim. Bende Çağanla aramaya bir sürü yastık koyup öyle yatmıştım ama ben bir türlü uyuyamıyordum. Acaba Zey  uyuyormudur. Telefonumu elime alıp Zeye mesaj attığım sırada telefonuma mesaj geldi.

- Uyudun mu ?
- Uyudun mu ?(Z)
- Hayır
- Hayır (Z)
- O zaman mutfakta buluşalım.

Sessizce  yataktan kalkıp yavaş hareketlerle aşağıya inip mutfağa girdim.Hemen arkamdan zey de gelmişti.  İkimizde birbirimize masum bakışlar atıyorduk.

-Ben acıktım (lz)
-Zeynep dolapta karpuz da var mıdır soğuk soğuk kütür kütür.
-Leya öyle bir anlattın ki benimde canım çekti.

Dolaptan bir kaç yiycek çıkarıp afiyetle bir güzel yedik ama kendimi hala aç hissediyordum. Zeyin buzlukta. Çıkarıldığı karpuzu görünce gözlerim ışıldamıştı. Zeynep doymuştu ben ise birkaç birşey daha yedikten sonra  doyduğumu hissettim. Zeynep' e bakınca gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu.

- Benim üç öğünde yiyeceğim yemeği sen bir öğünde yedin be.
- Sus kız seni de yerim

Son kurduğum cümleye ikimizde sesli gülmüştük.

- Benim uykum geldi(Z)
- Benimde(L)
- Şey.. eski günlerdeki gibi beraber mı uyusak(Z)
- evet evt ya çok özledim.
- İyi de nerde yatıcaz(Z)

İkimizde nerde yatacağımızı düşünürken aynı anda birbirimize döndük. İkimizinde aklına aynı şey gelmiş olacak ki sırıtmaya başladık.

Çağan 'dan

Sabah uyandığımda leya yanımda yoktu. Ayağa kalkıp ona seslendim ama ses vermemişti. Kapıdan dışarı çıkınca yağızla karşılaştım.

-Leyayı gördün mü?
- Hayır sen Zeynep'i gördün mü ?
- Hayır.

Yağız koluma vurup karşıyı işaret etti. Leya elinde büyük bir kavanoz sessiz bir şekilde merdivenden çıkıp etrafı kontrol edip Arda'nın odasına girdi. Yağızla hızlı adımlarla oraya gidip odaya girdik. Kızsam mı şaşırsam mı bilemedim. Leya buğulu gözlerle bana bakıyordu. Zeyneple Arda sarılmış uyuyordu. Bizim hanımların akşam nerde uyudukları belli olmuştu.Leya tam ağzını açacakken susması gerektiğini söyleyerek odadan çıkardı. Leya elindeki kavonoza bakarak konuşmaya başladı

-Biz dün uyuyamadık . Sonra mutfağa inip yemek yedik sonra uykumuz geldi bizde eskisi gibi beraber uyuyalım dedik. Sonra sabah olunca dolapta fındık ezmesi vardı canım çok çekmişti ama tadı nasıl güzel bele ağızda yayılan aroması.. kesinlikle tadına bakmalısın.
-Emin misin?
-Evet.

Leya'dan

Resmen fındık ezmesiyle aşk yaşıyordum. Kesinlikle tadına bakmalıydı.

- Bakalım o zaman.

Birden beni öpmeye başlayıca çok şaşırmıştım. Geri çekilip dudaklarını yalayıp sırıtmaya başladı.

-Gerçekten harika tadı varmış.

Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin