Leya'dan
Çağan'nın eline zarfı sıkıştırdıktan sonra Arda'nın koluna girerek hızlı şekilde eve girdik.Kalbim parçalanmıştı. Gözlerim dolunca derin bir nefes alıp sofraya oturdum. İştahım kalmamıştı. Tabaktaki zeytinle oynarken Zeynep'in sesiyle irkilmiştim.
-Dünyadan leyaya . Ne oldu size ikimiz de bir şey yemiyorsunuz ?
Arda'yla kısa bir an göz göze geldik. Kapıda olanları anlatmıştım. O da haliyle sinirlenmişti.
- kendin ve bebeğinin sağlığı için bir şeyler Yemen lazım .
- Belki daha sonra Zey şuan pek iştahım yok.Arda şirkete geçeceğini söyleyip hazırlanıp çıkmıştı.Bizde Zeyle birlikte masayı toplamış salonda uzanmıştık. Kendi aramızda konuşurken telefona gelen bildirimle ayaklanmıştı. Bir şey olmuştu belli.
-Bir şey mi oldu ?
-Yo yok kuzum .
-Emin misin betin bezin atı .
-İyiyim sadece ufak bir işim var ama bir saate gelirim. Ben gelene kadar dinlen hiçbir şey yapma.
-Zeeyyy.
-Gelince konuşuruz. İnan önemli bir şey yok.Zeynep yarım saat sonra evden çıkmıştı. Masanın üzerine de duran dergi dikkatimi çekmişti. 'Anne ve çocuk arasında ki bağ' dergiyi elime alıp Merakla okumaya başladım.Uzun bir süre sonra zil çalmıştı.Zeynep mi geldi acaba. Yattığım yerden kalkarak kapıyı açtım. Kimse yoktu.Tam kapıyı kapatacaken yerdeki kırmızı zarf dikkatimi çekti. Zarfı alıp içeri geçtim. Üzerini incelendikten sonra 'Leyacık' yazısını görünce tedirgin olmuştum. Hızlıca açıp okumaya başladım.' Aslında bu mektup sana değil Leyacık küçük misafirimize onunla kapanmamış bir hesabımız var . O bebek doğmayacak Kırşan bunun için elimden ne geliyorsa yapıcam. Ha oldu ki doğdu çağan'da bebekte benim.' sinirden elim ayağım titredi en kendime engel olmadım gözüm hiç bir şeyi görmüyordu. Bahçedeki kapıdan onalrın evine giriş yaptım.
- Bu eve bu şekilde giremezsin.
- Giremem öyle mi ? Ama benim evime senin takıntı sevgilin gelebiliyor.
- Ne saçmalıyorsun?Elimdeki kağıdı yüzüne fırlattım.Yerdeki kağıdı alıp okumaya başladı. Okudukça yüz ifadesi değişiyordu.
- Şimdi beni iyi dinle benim canımı yakabilrsin ama bebeğime el uzatırsan senin öldürürüm. Senin piskopat sevgilin yüzünden bebeğime zarar gelirse seni yine öldürürüm. Onu benden almaya kalkan herkesi öldürürüm duydun mu beni!
Ceyda yine rahat durmuyor?
Sizce Çağan zarfı açtı mı?
Zeynep nereye gitti?
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜