Leya'dan
İkinci kez bana bu şekilde ima etmişti. Nasıl böyle bir şey aklının ucundan geçer. Bu kadar mı bana güvenmiyordu.
- Söyleyecek sözün bile yok.
Sanki ağızda ki iğrenç bir tartan kurtulmak istercesine zehrini akıntıyordu . Duyduklarım karşısında lal olmuştum. Beni öyle bir parçalanlmıştı ki. Öfkeli gözleri beni delip geçerken bahçede bir kız sesi yankılandı.
-Sevgilim.
Kumral saçlı mavi gözlüydü. Hızlıca yanımıza gelip kollarını Çağanın boynuna doladı. Seni çok özledim diyerek Çağan'ı öpmeye başladı. Nolur karışılık verme lütfen yapma bunu. Çağanın kızı kendisine çekip karşılık vermesi kalbimin tam ortasına hançer yemişim gibi hissettirdi. Bir an gerçekten nefes alamadığımı fark ettim. Ayaklarım beni daha fazla taşımazken koşarak eve girdim. Hızlı bir şekilde banyoya girdim. Tenimde hissettiğim soğuk su bile onun bakışları kadar soğuk değildi. Ellerimle ağızımı kapatmıştım hıçkırıklarımı bastırmak için. Sırtım duvara yaslayarak aşağıya doğru kaydım.
Çağan'dan
Ayak seslerinden leyanın gittiğini anlamıştım. Lorayı geri geri giderek duvarla aramda sıkıştırdım.Dudaklarımızı ayırıp boğazını sıkmaya başladım .
-Bir daha böyle bir şey yaparsan seni öldürürüm. Duydun mu beni ?
Nefes alamak için cebelleşirken elimden kurtulmaya çalışıyordu. Onu sert bir şekilde bırakınca ayaklarımın önüne düşmüş derin derin nefesler alıyordu.
- Bir daha bu eve gelmek bile değil sokağından bile geçme.
Hızlıca eve girdim. Üzerimdeki tişörtü çıkarıp bir kenara fırlatıp spor salonuna indim. Kum torbasına yumruklarımı ardı ardına geçirirken öfkem sinrim geçmiyordu. Kahretsin. Neden gelmişti ama çocuğumu benden koparmanın hesabını soracaktım. Bir kaç saat böyle devam edince pes edip odama gidip banyoya geçtim. Ilık bir banyo iyi gelecekti.
Leya'dan
1 saat suyun altında kalınca tenim buruş buruş olmuştu. Soğuk içime işlerken titremem neden oldu. Üzerimdeki ıslak kıyafetlerden kurtulup bornozu üzerime geçirdim. Hızlı adımlarla odama gidip üzerimi değiştirdim. Saçlarımı hafif nemli bırakıp hızlıca oğlumun yanına gittim . Onu kucağıma alıp kokusunu derin derin içime çektim. Onun kokusu bana öyle güç veriyordu ki.Onun için savaşıp dik duracaktım. Kimsnein onu üzmesine izin vermeyecektim.
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜