Leya'dan
Kendimi o kadar kasmıştım ki kesik kesik nefes alıyordum.Beni öpmüştü . Ne hakla bunu yapar.Alnını alnıma yaslayıp bir elini sırtıma koyup diğer eliyle yanağıma dokundu. Sırtımı yavaş yavaş sıvazlarken dudaklarıma kayan gözlerini gözlerime dikip fısıltılı bir şekilde konuştu.
-Onu istediğim zaman görmeme izin verir misin ? Bu süreçte yanında olmama izin ver lütfen?
-Sen bana inanmadın. Hele o sorduğun soru?
-O anlık bir gaflete kapıldım ama yinede sana inanmayı seçtim o zarfı açmadım.
-Ama atmadın da belkide daha sonra bakacaktın.Birden ensemden tutup beni kendine çekti. Konuşmayıyordum eğer konuşursam dudaklarımız birleşecekti.Yanağını yanağıma yasladı.
- Ama ben bakmadım ve bebeğimizi ve seni seçtim. Sana güvenmek istiyorum onu sevmek istiyorum.
Mideme giren kramplarla dudaklarımı ısırmıştım. Ona baktığım da ise koyulaşmış elalarla karşı karşıya kalmıştım. Kendimi toparlayıp derin bir nefes aldım.
- Tamam ama ben kendi düzenime devam etmek istiyorum. Birbirimizin hayatına müdahale etmeden...
Zeynep 'ten
Gözlerimi açtığımda karşımda Ardayı görmüştüm . Olduğum yerden doğrulup sıkıca boynuna sarıldım.Arda ellerini bana dolayıp sakinleşmem için bir şeyler söylüyordu.
-Ştt tamam geçti güzelim.
Yüzümü avuçlarımın içine alıp gözlerime baktı.
-Bir şey mi oldu . Biri bir şey mi dedi ?
Şuan ne konuşacak halim vardı nede gücüm. Akan göz yaşlarıma aldırış etmeden konuştum.
- Beni eve götürmüsün ?
Arda beni zorlamayıp kucağına almıştı. Kafamı boynuna yasladım. Gözlerim Yağız'a kayınca pür dikkat bizi izlediği fark ettim. Cılız çıkan sesimle ona baktım.
- Teşekkür ederim.
O ise başıyla onayladı. Eve geldiğimizde beni yavaşça koltuğa bıraktı.
- Hadi kalk bir duş al birazda uyu kendini toparla sonra konuşuruz.
Ona kafa sallayıp odama çıktım.
Arda'dan
Zeynep yukarı çıkınca Leya'ya seslendim.Cevap gelmeyince endişelenmiştim. Bütün evi bakmıştım ama yoktu. Evden çıkmak için kapıyı açtığımda sakinleşen sinir hücrelerim yine harakete geçmişti. Çağan kucağında uyuyan bir adet Leya görmeyi beklemiyordum.
Bu kadar sakinlik yeter biraz ortalığı karıştıralım 🤭
Zeynep herşeyi anlatacak mı?👀
Çağanla leya ne konuştu?🤔
Arda bu duruma nediyecek ?😜
Morlandınız 💜