Leya'dan
Acıyan gözlerimle boş boş denize bakıyordum. Keşke benide içine çekip alıp götürse.Omuzuma dokunulan el ile irkilmiştim. Bir yanıma Arda bir yanıma Zeynep oturmuştu. Arda'nın yüzüne bakacak yüzüm yoktu. Benim yüzümden korkunç bir iftiraya maruz kalmıştı. Kafamı önüme eğmiştim. Göz yaşlarım kendini belli etmişti.
- Bugün hoş şeyler yaşanmadı biliyorum. Leya bana bakar mısın?
- Ben be-
- Sen ne . Onlar körü körüne bir şeye inanıyorlar diye , şuhursuzca konuşuyor diye , dedikodu yaparken utanmıyor ama sen yapmadığın bir şey için sana iftira atıldığı için utanıyorsun. Bana bak Leya Kırşan. Zeyneple sen benim hep kardeşimsiniz ve hep öyle olacaksınız bunu hiç kimse değiştirmez. Lütfen artık ağlama güzelim herşey geçecek.Ağlayarak Arda'ya sıkıca sarıldım. O iyi ki vardı.Zeynepte gözleri dolu dolu bize sıkıca sarıldı.
- Eh yeter be bu kadar duygusallık.Hem ben ağlak bir teyze olmak istemiyorum.
Yüzüm bir anda düşmüştü.
- Sakın onu aldırmayı düşünüyorum deme(Z)
- Doğduğunda ona ne dicem baban seni onun oğlu yada kızı olduğundan şüphelendiği için sahip çıkmadı mı. Onu dünyaya karşı nasıl koruyacağım. Ya iyi bir anne olamazsam. Ya ona yetemzsem.
- Yeter ben bu saçmalığı dinlemek istemiyorum. O bebek doğacak sen harika bir anne olacaksın. Ona fazlasıyla yeteksin.Biz varız biz onu herşeyden koruruz. Sana yalvarıyorum ondan sakın vazgeçme.(Z)
- Hiç geçmedim ki. O bizim sevgimizle büyüyecek.Pilavboyum ve Zeyimin elini alıp karnımın üzerine koydum. Karnımın guruldamasıyla ikiside kahkaha artarak gülerken ben domatesin rengini almaya başlamıştım.
-Küçük anne acıkmış anlaşılan.(A)
-Ee ne yiyoruz.(Z)
-İskender yiyelim mi ? Ama ondan önce yapmam gereken bir şey var !Ertesi sabah
Zey bir şeyler almamız için bizi markete göndermişti. Pilavboyum sürekli boyumla dalga geçtiği için ona küçük yumruklar savuruyordum.evin önüne gelince onunla karşılaştık . Düz yüz ifadesiyle dik dik bize bakıyordu. Arda bir adım atmıştı ki kolundan tutup engel oldum. Çantamdan çıkardığım DNA raporunu çantamdan çıkarıp tam önünde durdum.
- Biraz sonra aklını kurcalayan sorunun cevabını öğreneceksin ama bir şarta. Sonuç ne çıkarsa çıksın. Hayatımıza müdahale etmeyeceksin ve bebeğimden uzak duracaksın.
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜