Çağan'dan
Heyecanlıydım .Derin bir oh çekerken erkekler içeri girmişti. Hepsinin suratında muzip bir ifade vardı.
-Ohoo bu leyadan heyecanlı.(Y)
-sakın ol yeni gelin (D)
-Kesin lan zevzekliği.
-kızdırrmyın küçük enişteyi salı verin gitsin (A)Ardanın söylediği şeye göz devirirken diğerleri kahkaha atıyordu. Zamanın Geldiğini anlayınca aynada kendime son kez bakıp yağızın kucağında olan Oğlumu kucağıma alıp leyanın kapısının önünde durum kapıyı tıklatıp içeri girdim.Dalgalı saçları ,yeşiline kaybolduğum gözleri o kadar kusursuzdu ki ne diyeceğimi ne yapacağımı şaşırmıştım. Sahi bu kusursuzluğu anlatmaya hangi kelimeleri kullanmalıydım. Zeynep efeyi kucağımdan alıp diğerleriyle birlikte odadan çıkmıştı.Leya yanakları al al olmuştu bir şekilde bana bakıyordu.
-Neden bir şey söylemiyorsun . Beğenmedin mi?
-B-beğenmemek mi? O kadar kusursuzsun ki ben ne diyeceğimi bilmiyorum.Uzun zamandır aldığım ama bir türlü vermeye fırsatım olmadığı için sakladığım kutuyu leyaya uzattım.
-Bunu senin için aldım.
-Nedir bu.
-Aç bakalım.Kutuyu açıp kolyeyi eline alınca gozleri dolu dolu bana baktı.Bana doğru adım atıp aramızdaki mesafeyi kapatıp sıkıca sarıldı. Kollarımı beline dolayıp kokusunu içime çektim.
-Yaşam ağacı kolyesi.Ne anlama geldiğini biliyor musun ?
-Bilmezmiyim ? O yüzden bende kolyeyi alıp sana getirdim ya.Geri çekilip dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
-Hadi aşağıya inelim herkes bizi bekliyor.
Aşağıya inip bahçeye çıktığımızda alkışlar eşliğinde yerlerimize oturmuştuk. Nikah kıyıldıktan sonra eğlence devam ediyordu..
Leya'dan
-Ne okuyorsun bakalım.(ç)
-morsarmalc'nin küçük misafiri
-o seriyi bende okudum
-sence de bizi anlatmıyor mu?
-sanki o anlarda hep yanınızdaymış gibi ilginç.Kitabı elimden almasıyla kaşlarımı çattım .
-Ya çağan ver şunu en heyecanlı yerinde böldün.
-Üzgünüm karıcım sonunu sonra okursun şuan huzur içinde karıma sarılıp uyumak istiyorum.
-Çoc-
-Efe 8 yaşında ve sorumluluklarının farkında beste de mışıl mışıl uyuyor. Hem hikayenin sonunu biz biliyoruz sanki
-Aslında bakarsan evet .Gülüşmlerimizin ardında bitbirimize sarılıp tatlı bir uykuya dalmıştık.
Bir dizinin daha sonuna geldik🌟
Morlandınız 💜