43.BÖLÜM

730 37 62
                                    

Çağan'dan

Oğlumun kokusunu doya doya içime çekerken minik elleriyle parmağımı tutmuş çığlık atıyordu. Leyanın söylediği şeye şaşırsamda ona belli etmeden gözlerimi devirip öyle bir şey olmayacağını keskin bir dilde söyledim. O hızlıca mutfağa geçereken  kucağımda uykuya kalan miniğime baktım. Yavaşça onu pusetine yatırırken mutfaktan gelen seslerle koşarak içeri girdim. Vücudum işleyiş fonksiyonlarını unutmuş gibiydi. Hızlıca ambulansı aradım. Onu hareket etirmemem gerekiyordu. Boynuna saplanan cam daha derine batabiliridi.Bir kaç defa ona seslendim ama ses vermiyordu. Nefes aldığım orman gözlerini bir daha görmeyecekmiydim.
......
4 saattir içerde ne yapıyorlardı niye kimse bir şey demiyordu. Ardayla zeybep koşarak yanıma geldi. Arda üzerime yürüyüp bağırmaya başladı.

-Ne yaptın lan ona .
-Nasıl oldu Çağan Leya bu hale nasıl geldi(Z)
-Ben efeyle ilgileniyordum. Sonra mutfaktan sesler geldi.Ambulansı aradım hemen.
-Efenin yanında kim var (A)
-Yağızla arda.

Kapıdan çıkan doktorla suspus olmuş onu dinliyorduk.

-Çok zor bi ameliyattı. Kafasını sert çarpmış olmalı. Buda hafıza kaybına neden olabilir. Geçici mı kalıcı mı tam olarak net bişey diyemeyiz bu tamamen leya hanım uyandığında anlayabiliriz. Diğer bir konu ise boynuna saplanan cam parçası ses tellerine zarar vermiş.Leya hanım uzun bir süre hatta hiç konuşamayabilir. Eğer 24 saat içerisinde herhangi bi tepki vermezse bitkisel hayat dediğimiz sürece girmiştir demektir. Geçmiş olsun.

Doktorun dediği şeyle beynim karıncalanıyordu.Boğazım düğüm düğüm olurken hızlıca doktora döndüm.

-Onu görmek istiyorum.
-Çağan bey bu şuanlık imkansız

Doktorun yakalarına tutup duvara yapıştırdım.

-Senden izin almıyorum doktor ben onu görmek istiyorum.

Doktor nefes almakta zorluk çekerken Arda kolumda tutup ayırmaya çalışmıştı bizi.

-B-Be-beni t-takip edin .

Bu sefer olmaz bu sefer gidemezdi buna izin vermeyecektim. Öfkemin önüne geçememiştim belki ama ondan hiç vazgeçmedim. Teninin sıcaklığını,gülüşünü,kokunu bana iyi gelen herşeyi alıp gitmekten bahsediyorsun. Sen benim olan herşeyi benden almak istiyorsun. Yoğun bakımın önüne gelince gözlerimin karıncalanmasıyla kendimi soğuk zemine bırakmıştım.

Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin