58.BÖLÜM

630 28 26
                                    

Leya'dan

Daha sonrasında Zeynep'in ayaklarına kapanmış  özür dileyen bir Yağız  görünce  şaşkınca ona baktık. Zeynep yere eğilip  onu kaldıracakken Yağız Zeynep'i kendine çekip sıkıca sarıldı . Başını omzuna yasladı.  Son söylediği  şeyle ise ateşin  bacayı sardığını anlamıştık

-Ben sana deliler gibi aşık oldum Zeynep

Yorucu ve tempolu bir gün geçirmiştik .Efeyi uyutmak için aşağıya indim. Çağan   efeye hikayeyi anlatmaya devam ediyordu hadi ama o daha bebekti. Geldiğimi fark edince  efeyi pusete koyup önce ona sonrada bana döndü.  Kalbimin hızla çarpmasına neden olan o soruyu sordu.

- Kral ve kraliçe bu aşk savaşını kazanmış ve kral uzun süredir sormak istediği soruyu yöneltti kraliçesine.  Başıma taç gönlüme  eş olur musun ?

3 hafta sonra

Evde tatlı bir koşuşturma vardı. Yarın  oğlumuz ,çağan ve ben gerçek bir aile olacaktık. Gelinliğimi yatağın üzerine bırakıp  aşağıya indim.  Karşımda sarmaşdolaş oturan çifte  baktım. Zeynep  yağızı ittikçe Yağız zeyi kendine daha çok çekiyordu. Zeynep yağızı tam afetmemişti ama hoşuna gitmiyorda değil. Diğer çifte çevirdiğim de pasta yiyip gülerek  konuşuyorlardı.Alisa Denizin hayatına bomba gibi düşmüştü.  O gün mezarlıkta karşılaşmaları  tesadüf mü bence değil. Birbirlerinin yaralarını sarmaları için bir işaret.Arda ise efeyi kucağına almış  oyun oynuyordu. Oğlum  dayısının kollarında huzurlu  olduğu  çığlık atarak gelmesinden anlayabiliyorduk. Belime dolanan ellerle  irkilmiştim.  Muazzam kokusu burnuma dolarken  gözlerimi kapatıp anın tadını çıkar.aya çalıştım. Boynuna kondurduğu küçük öpücüklerle huylanmama neden okuyordu daha fazla kendimi tutamayıp kıkırdamıştım.

-Sana deli oluyorun kadın 
-Biz çıkalım isterseniz (a)
-Fena olmaz aslında biz belki ikinci coc-

Çağanın karnına  dirseğimi geçirince susmak zorunda kalmıştı. Ben renkten renge girerken ardanın  dediğinde gözlerimi kocaman açıp ona baktım.

- Aslında çok güzel olurdu Efe beyimize abi olmak çok yakışırdı. Dimi dayıcım.
-evet leya bir tane de kızımız olsa fena mı olur ?
- Aslında güzel fikri ardayla sen yaparsın.
-Ooovvvv leya vurdu gol oldu.(d)

Ardaya çağan birine bakıp yüzünü  burutururken biz onların bu haline gülüyorduk.

Ve son 1
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin