Leya'dan
Londra
Tam bir yıl olmuştu. O kadar ağır şeyler yaşamıştım ki. Kendimi toparlamam baya zaman almıştı. Zeyimi çok özlemişitim. Kesin bize çok kızgındır.Acaba o ne yapıyordu. Aklıma o görüntüler gelince kafamı iki yana sallayıp yataktan kalktım. Yine yanımda yoktu. Ah bı bilse onun kokusu bana herşeyi unuttruduğunu. Odadan çıkıp karşımdaki odaya girdim. Tamda tahmin ettiğim gibi. Yavaş adımlarla yatağın kenarına gelip pilavboyumun kıvırcık saçlarına bir öpücük kondurdum. Arda'nın göğsünde uyuyan oğlum kıpraşmaya başlamıştı. Ardayı uyandırmaya dikkat ederek yavaşça onu kucağıma alıp diğer odaya geçtim.
- Acıkmış mı benim oğlum.
Onu emzirirken kokusunu doya doya içime çektim. Güzel oğlum... Efemm
Çağan 'dan
İstanbul
İçtiğim kaçıncı bardaktı bilmiyordum. 1 yıldır ne yaptığımı , nasıl yaşadığımı bilmiyordum. Önümde ki dosyaları kapattıp içeceğimden bir yudum daha aldım.
- Sevgilim içme artık bu kadar.
- Bana ne yapacağını söyleme.
- Çağan ne zaman kendine gelemyi düşünüyorsun acaba yada bak ne dicem kendine gelene kadar sakın arama beniTam gidecekken Lorayı kendime çekip öptüm.Hızla geri çekildim.
-Lora git burdan.
-Sen gerçekten dengesizsin.Lanet olsun sürekli aklıma gelmek zorundamıydı. Çık artık beyninden çık .Onu asla affetmeyecektim. Bana bunu yaşattığı için onu asla affetmeyecektim.
Yağız 'dan
Pencereden dışarıya bakan karıma baktım. Leya ve Arda'nın habersiz gidişinden sonra bir tuaftı. O asi, hırçın kız gitmiş yerine kabına çekilmiş ağlamaktan gözünde yaş kalmamış bir kız gelmişti. Deniz haricinde kimseyle konuşmuyordu. Şirkete gitmek için evden çıkacakken Denizle kapıda karşılaştım.
- İçerde, hiçbir şey yemedi , en azından bir şeyler yedirmeye çalış.
Arda'dan
Leya efeyi uyutnuş Efe'nin üzerini örtmüştü. Beni görünce odanın kapısını yavaşça kapatıp meraklı gözlerle bana baktı. Beraber salona inip karşılıklı oturmuştuk. Konuya nasıl gireceğimi bilmiyordum ama birini yaşatmaya çalışırken diğerini ölüme ittim. Derin bir nefes alıp bir çırpıda söyledim
-Leya bizim geri dönmemiz lazım.
Şuraya bir çerezlik bölüm bırakıyorum🤭
Neler oluyor 👀
Çağan neden bu kadar tepkili?
Leya geri dönecek mi?
Morlandınız 💜