56.BÖLÜM

594 27 53
                                    

Leya 'dan

Odaya girdiğimde çağan efeyi unutmuş yavaşça yatağına yatırdı. Saçlarımı  tarayıp  yatağa oturup sırtımı dikleştirdim ve tebessüm ederek onları izledim. Çağanın gideceğini sanırken  yavaşça  yatağa  uzanıp belime sıkıca sarılıp kafasını karnıma koydu .

-Saçlarımla oynar mısın ?

Ellerimi yumuşacık saçlarına geçirdim. Burnumu saçlarını arasına sokuo kokusunu doya doya içime çektim.

-Bazen siz olmasaydınız gerçekten nasıl bir hayatım olurdu düşünmek bile istemiyorum...
-  Seni ilk okulda gördüm. Yağızla birsey hakkında tartışıyordunuz.Haha ama o halini görsen tıpkı küçük bir çocuk gibiydin. Sonra  nedensiz bir şekile hep dikkatimi çekerdin . En çok beni cezbeden şey ise yüzündeki benindi.  Aklıma koymuştum.  Eğer bir gün sevgili olursak. O ben bana ait olacaktı. Sonr-

Çağan  kafasını kaldırmış hem şaşkın bir şekilde hemde arzulu bir şekilde bakmaya başlayınca  gözlerimi  kaçırmıştım. Çağanın  nefesini boynumda hissetmiştim. Boynuma uzun bir öpücük kondurup yüzüme bakmıştı. Dudaklarım da hissettiğim  nefes karnımda  karıncalanmaya neden oluyordu..

-O kadar güzel seviyorsun ki kalbimi aldığın gibi aklımda alıyorsun. Beni benden ediyorsun.

Çağan beni öpeceği sırada efenin ağlama sesiyle çağanı geri çekilip  efeyi kucağına  aldı. Tekrar  yanıma uzanmıştı. Efeyi göğsüne yatırıp benide kendine çekmişti.  Daha fazla direnemeyip  oğlumun aldığı minik nefes alışverişleri  bizi derin bir uykuya sürüklemişti

Sabah uyandığımda  Çağanla sarılmış bir şekilde uyanmıştım.kafamı kaldırıp ona bakınca oda yeni açtığı gözlerle bana bakmıştı. Burnunun ucuna küçük bir öpücük kondurunca kafamı  boynuna gömüp  gözlerimi kapattım. Onunda aklına aynisney gelmiş olacak ki yataktan hızlıca kalktık.

-Efee(lç)
-Çağan ezdik mi çocuğumuzu kalk kalk.

Yatak boştu hızla  beşiğine baktım. Çağan garip bir yüz ifadesiyle bana baktı.

-Onu yemiş olamayız dimi

Çağanın bu dediğine gülsem mi ağlasam mı bilemedim. İkimizde odadan çıkıp  aşağıya indik.Mutfaktan kapının pervazından içeri girmeden pusette  duran oğlumuzu görünce derin birnoh çekmiştik. İşin  diğer tuaf yanı ise hem kavga edip hemde kahvaltı hazırlayan  ikiliye gözlerimi kısarak baktım.

Neler oluyor 👀
Son 3
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin