34.BÖLÜM

708 39 25
                                    

Çağan 'dan

Sinirden dört dönüyordum. O benim çocuğumu benden alıp nasıl hiçbir şey olmamış gibi geri gelmişti. Yüzsüzlüğün kaçıncı seviyesisiydi bu. Daha fazla kednimi tutmayıp bahçeye çıktım. Benim canım nasıl yandıysa onun canını da öyle yakmak istiyordum. Acılar içinde kıvransın ama kurtuluşu olmasın istiyordum. Sinir bütün vücudumu ele geçirmişken yumruklarımı sıktım. Kafamı kaldırdığımda onunla göz göze geldim. Bütün nefret ve kinle ona bakarken gözlerimi gözlerinden çekmedim.

Zeynep ' den

Elim ayağım titriyordu. Burdaydılar. Ne kadar çok kendimi sıksamda göz yaşlarım kediliğinden akıyordu. Arda ve leyanın gözlerinin içindeki hüznü ve pişmanlığı görebiliyordum. Arda gözleri dolu dolu bana bir adım atınca geri bir adım attıp elimle durdurdum.

- Yan komşularımız gelmiş abartılacak birşey yok hadi çayları soğutmayın kahvaltıya.

Tam arkamı dönüp gidecekken bu sefer leyanın sesini duydum.

- Zeynep.

Sinirle arkamı döndüm.

-Ne Zeynep ne. Ya biz arkadaştan öte kardeş değilmiydik hani aramızda sır yoktu. Hani hiç ayrılmayacaktık. Siz ne yaptınız beni bir başıma bıraktınız. Ya ben sizin için kendi hayatımdan vazgeçtim. Değmezmiş..
- Bilmediğin şeyler var Zeynep lütfen sakinleş konuşalım.(A)
- Benim sizle konuşacak hiç birşeyim yok.

Hızlıca eve girip kendimi banyoya attıp kapıyı kitledim ve hıçkırıklarımı serbest bıraktım.

Çağan 'dan

Daha fazla kendimi nasıl tutardım bilmiyordum. Timsah gözyaşları akarken ne kadar da acınası görünüyordu. Arkamı döndüğüm sırada tam bir yıldır duymadığım o ses tonuyla seslenilmesi.. eskiden olsaydı içim titrerdi. Şimdi ise sesini duymaya tahammülüm bile yoktu.  Kendimi daha fazla ne kadar sıkabilirdim bilmiyorum. Ağır adımlarla arkamı döndüm.

- Senin konuşmamız lazım. Sana anlatmam gereken şeyler.
- Hangi yalanını anlatacaksın.  Yaptıklarının bir açıklaması var mı sence.
- Ne yalanın dan bahsediyorsun ?

Daha fazla kendime hakim olamayıp kollarında tutup sıkmaya başladım ve bütün kinimi kustum.

- Sırf bir yanlış anlaşılma yüzünden gittin çocuğumuzu aldırdın. Sonra yurt dışın çıktın. Oda yetmezmiş gibi sözde kardeşim dediğin adamdan çocuk yapıp gözüme sokmaya çalışıyorsun.

Neler oluyor 👀
Çağan neyden bahsediyor?
Zeynep neyden bahsediyor?
Ortalık fazla mı karşıtı ne 🤭
Morlandınız

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin