42.BÖLÜM

718 36 47
                                    

Leya'dan

Çağanla konuşmamızın ardından iki gün geçmişti. Gün içerisinde sık sık oğlunu görmeye geliyordu. Bana kin dolu bakışlar atamayı da ihmal etmiyordu. Kapının çalmasıyla irkilmiştim. Çağan bir şey söylemeden içeri geçmişti. Pusette olan oğlumuz kucağına alıp kokusunu doya doya içine çekmişti.Baba oğula öylece dalıp gitmiştim. 'Keşke aranızdaki bu tatsız olaylar yaşanmasaydı da bende senin kokunu doya doya içime çekseydim,özledim diyebilseydim' Çağan çatık kaşlarla bana bakıyordu. Bense neden bana şaşkınlıkla baktığını anlayamadım

- Olmayacak şeylerin hayalini kurma

Kahretsin az önce söylediklerimi sesli mı dile getirmiştim. Hızlıca mutfağa girerek yapacağım yemek için soğanları doğramaya başladım. Madem benden bu kadar nefret ediyordu çabalamanında bir anlamı yoktu. Tencereyi almak için yukarı uzandım.Boyum uzanmadığı için küçük tabureye çıktım. Hadi ama parmak uçlarıma yükselerek tenceri alacakken ayağımın kaydı. Geriye doğru düşerken kafamı tezgahın sivri yerine çarpmıştım. C 'nin pozisyonunu alırken. Üzerine düşen tencere ve tabaklar canımı yakıyordu kırılan cam parçaları vücuduma saplanıyordu. Boğazıma giren camla nefesim kesilmişti. Karanlık beni içine çekerken. Aklıma oğlum geldi. Belki ben ölecektim ama onu çok seven bir babası vardı. Gözüm arkada kalmayacaktı.

Zeynep'ten

Rezidansın tepesinde oturmuş ayaklarımı aşağıya sarkıtmıştım. İki gündür burdaydım. Hiçbir şey yapmadan saatlerce oturdum. Hayatımı sorguladım. Niçin varım niye yaşıyorum. Uykusuzluktan acıyan gözlerimi ovuşturdum. Kollarımı üşüyen vücuduma sardım. Bir yandan Yağız ,bir yandan affetmek istediğim ama affedemediğim kardeşlerim, ve beni hiç uğruna sayan aile denilecek vasıfsızlar. Omuzuma dokunan elle irkilmiş dengemi kaybedip aşağıya dusecekken hızlıca geri çekilmiştim. Oda bende farksızdı. Korkuyla bana bakıyordu. Ben tepki veremezken beni kendine çekip sıkıca sarıldı. Daha fazla dayanamayıp kollarımı boynuna dolayıp sıkıca sarıldım. Sesli şekilde ağlamaya başladım. Çok yorulmuştum.

- Geçti güzelim.(A)
-Geçmiyor , dayanmıyorum,.Neden gittiniz ki, neden beni kimsesiz bıraktınız
-Özür dilerim, özür dilerim. Bilmediğin şeyler var herşeyi sana anlatıcağım

Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin