Leya'dan
Kendimi heran bayılacakmış gibi hissediyordum.O ise bunu anlamış olacak ki belimden daha sıkı tutmaya başladı .
-İyi misin?
-B-ben
-Tamam kimseye belli etmeden yukarı çıkacağız.Dans edenlerin arasından yavaşça sıyrılmıştık.Birden beni kucağına almıştı.Kafamı boynuna gömüp kollarımı ona doladım. Şuan ona karşı koyacak gücüm yoktu. Odaya girince beni yavaşça yatağa bıraktı. Sert yüz ifadesiyle bana bakıyordu.Ona bakmamaya çalışarak konuşmaya başladım.
- Ben teşekkür ederim. Galiba tansiyonum düştü.
- Tansiyonun sürekli düşer mi ?
- Ne demek isti-Telefonuna gelen mesajla kaşları daha çok çatılmıştı.
- Sakın yerinden kalkma dinlen kendini iyi hissedince gidersin.
Cevap bile vermemi beklememiş bir hışımla odadan çıktı. Tavanla bakışırken ellerimi karnımın üzerine koydum. Çok tuaftı.İçimde bir canlı vardı ama ne yapacağımı bile bilmiyordum.Bu his bana heycan verdiği kadarda korkutuyordu. Biraz dinlendikten sonra aşağıya indim. Dans bitmişti.
-Nerdeydin sen.
-Lavaboya gitmiştim.Zeynep nerde?
-O da lavaboya gitti karşılaşmadınız mı?
- Şey dikkat etmedim. Ben biraz hava alıcam pilavboyum gelirim yanınıza.
- Gelmemi ister misin ?
- Hiç gerek yok hemen gelicem.Dışarı çıktığımda hava baya kararmıştı.Kimse yoktu bir kaç defa derin nefes aldıktan sonra burnuma bastırılan şeyle cebeleşirken gücümü kaybetmiştim.
Zeynep 'ten
Dans Faslı bitince lavaboya gitmek için Arda'nın yanından ayrıldım. Koridorda yürürken babamı gördüm ama o beni görmemişti. Tam ona seslenecekken onları dinlemeye başladım.
- Senin kızla benim oğlanı evlendirmek ortaklığımız için en hayırlısı bu olacak.
Nediyor be bu adam babam kabul etmezdi ki böyle bir şeyi. Etmezdi dimi.
-Öyle öyle.
- Çocuklara ne zaman söyleyeceğiz.Şaka dimi şaka sinirim had safayı aşmıştı. Gözümden akan yaşlara aldırış etmeden yanlarına gittim.
- Sen ne kadar iğrenç adamsın.Kızını bir ortaklık uğruna nasıl yok sayarsın nasıl beni görmezsin nasıl bir eşyaymışım gibi davranırsın.
- Zeynep kızım dinle.
- Sakın bana kızım deme senin Zeynep diye bir kızın yok.Koşarak çıkışa doğru ilerledim. Arda beni fark edince yanıma gelmek istedi. Ama şuan sadece yalnız kalmak istiyordum .
Ay noluyo noluyo noluyo 👀
Leyayı kaçıran kim?
Zeynep ne yapacak🤔
Morlandınız 💜