51.BÖLÜM

644 30 41
                                    

Çağan'dan

Leyayı ne kadar sakinleştirmeye çalışsamda  iç çekişleri dinmiyordu. Göğsünde duran başına öpücük kondurdum.

-Şttt tamam güzelim geçti bak burdayım.
-Bu olay nasıl oldu.(D)
-Ulan anlatıcam ama birinden duyarsam fena bozuşuruz 
-Bak işte ona söz veremeyiz (Y)
-Ya-
-Lütfe anlatır mısın?(L)
-Sen teklifimi Red edince bende biraz çiftliklteki eve gitmeye karar verdim. Sakinleşip düşünmeye  ihtiyacım vardı. Neyse işte  yolda giderken arabanın benzinin bittiğini fark ettim. Arabayı benzinliğe çektim . Biraz sıra vardı bende arabayı durdurdum. Lavaboya gittiim.Döndüğümde araba yoktu.Hiç bir insan evladı da durmadı.  Benim telefon  cüzdan her şey arabanın içinde kaldı  öyle işte. Benim anlamadığım siz niye bu haldesiniz.
-B-biz sofraya oturmuştuk. Telefonum çaldı sen arıyordun ama telefonun ucundaki kadın senin trafik kazası geçirdiğini ve kurtulamadığını eşyalarını almak için hastaneye g-gelebileceğimizi söyledi .
-Ştt geçti  Birtanem.

Yağız gelip sıkıca sarılmıştı. Hepsi çok korkmuştu . Kendime çok kızıyordum .keşke  haber verseydim . Denize baktığımda çok durgundu. Dümdüz bir şekilde bana bakıyordu.  Gözlerinde ki kaybetme korkusuyla. Hepsine göz gezdirdim.

-Ben özür dilerim  en azından haber vermeliydim.  Konunun buralara  gelebileceğini  düşünmedim.
-Bilemezdin sıkma canını (Z)

Oğlumu kucağıma alıp kokusunu doya doya içime çektim.İyi ki hayatımdasın  minik adam.Kafamı kaldırdığımda Denizin hala beni izlediğini  fark ettim.Ona doğru bir adım alacakken leya hızlı adımlarla yanıma gelip karşımda durdu. Ağlamaktan gözleri kan çanağına dönmüştü.Ah be güzelim ne hale gelmişti Yine benim yüzümden ağlamıştı onu ağlattığın her saniye için kendimden nefret ediyordum.Derin bir nefes alıp  gözlerimin  içine baktı.

-Artık  sizi kaybetmek korkusuyla yaşamak istemiyorum . Sen çağan bana verebileceğin en güzel hediyeyi verdin... oğlumuz. O bana hayat oldu, nefes oldu,o bana herşey oldu ama sensiz hep yarımız çağan.  Her şeye yeniden başlamaya  oğlumuza beraber yeni bir sayfa açmaya var mısın  ? Benimle evlenir misin Çağan Efe Ak ?

Finale adım adım⚘
Neler oluyor 👀
Denizin neyi var 🤫
Zeyyağ düzelecek mi dersiniz?🤔
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin