55.BÖLÜM

565 18 24
                                    

Çağan'dan

Herkes masaya geçmişti. Derin bir sessizlik vardı . Birşeyler söylemek istiyordum ama sanki kelimeler boğazıma yapışmış gibi. Boğazımı temizleyip Denize döndüm.

-Deniz Yanında olamadık kardeşim
-sorun değil  başınıza bir sürü olay geldi.Hem biliyor musun.. bugün yanıma geldi. Bembeyazdı. Sakinleşmemi bekliyordu tıpkı eskisi gibi. Sonra  biri beyaz bir mendil uzattı önüme dönünce uçup gitti ait olduğu yere gitti.
-Biliyorum asla kardeşini yerini tutmayız ama bizde senin kardeşin oluruz
-zaten öylesiniz.

Masada yüzler tebessüm ederken  gözlerinin altı çökmüş ardaya döndüm.

-Senin neyin var pilavboy üstü fasulye.
-Bir kaç gündür şirkette halletmem gereken şeyler vardı  salatanın içindeki çürük kıvırcık.
-Nefretle başlayan aşk mı en sevdiğim (D)

ikimizde ayni anda Denizi uyarınca birbirimize bakıp burun kıvırmıştık.

-Yağız  nerde ?(D)
-Daha sonra katılacaklarını belirtti.

Yağız'dan

-Ne yaptığını  sanıyorsun  ya adam dövmek ne demek.
-Ne demek öyle hele bir daha senin yanında göreyim bırak dövmeyi dünya üzerinde adı kalmaz
-Neden Yağız Ağa  senin umurunda bile değilken  seni sinirlendiren  şey Ne!?
-Sen benim karımsın .
-Tutturmuşsun karım da karım. Sen karına böyle mi sevip sahipleniyorsun. Ya sende paranı, malını mülkünü değil  sevgini istedik be adam . Sadece beni sev istedim.  Babam bana mal muamelesi yaptı ama belki sen yapmazsın  dedim. Sever dedim .kötülüklere  karşı kol kanat gerer dedim. Oda beni sever dedim. Ama sen o acı gerçekler   tokat gibi çarptın ya suratıma hepsini tek tek... Gerçekten sevilmeye layık olmadığımı  iliklerime kadar hissettirdiğin için sana teşekkür ederim. Benim için sadece koca bir hayal kırıklığısın.

Zeynep ağlayarak yukarı çıkmıstı. Ellerimi yüzümün arasına aldım. Babam gibi olmayacağım derken ben kendisi olmuşum.  Ben ne ara bu kadar zalimleştim. Bu kadar mı körelmiştim.  Gözümün önünde eriyip giderken nasıl bu kadar bencil olabildim. Etrafımda ki hır kaç yeri dağıttıkları sonra yere çömeldim. En baştan başlayacaktım.ilk görevim ise karımın gönlünü almak olacak. Cebimden çıkardığım telefonla bir kaç yeri arayarak evden çıktım.

Neler oluyor 👀
Fibale Son 4 bölüm
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin