Zeynep'ten
İki gündür burdayım. Konakta herkes koşuşturuyordu. Akşam düğün vardı. İstemediğimi belirtmiştim ama düşüncelerimin önemsiz olduğunu bir kere daha hatırlattılar.Ağa bozuntusuyla dahdan tanışmamıştık.Nasıl kabul etmişti Nasıl bir umursamamazlıktır.Bizimkileri çok özlemiştim. Acaba ne yapıyorlardı. Kapının açılmasıyla irkilmiştim. Konakta çalışan kızlardan biriydi.
- Hanım Ağam benden bir isteğiniz var mıdır?
- Hayır yok.
- Şey birde ağam gelmiştir sizi görmeye gelecektir.Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde hızlıca açıp kapadım. Şu içmek için ayağa kalktığımda kapı birden açılmıştı. Elimdeki bardak yere düşüp tuzla buz olmuştu. Yağız.. onun burda ne işi vardı.O da en az benim kadar şaşkındı. Belki beni kurtarabilirdi. Bir umut gözlerine baktım. Taki ağzından dökülen o kelimelere kadar..
- Bunu kabul ettiğin için seni pişman edeceğim Zeynep Kılınç.
Leya'dan
Sonunda uçaktan inmiştik. Hemen bir taksiye bindik. Arda Zeynep'in telefon sinyallerinden nerde olduğunu bulmuştu. Şoföre adresi yargı ederek evi bulmaya çalıştık. Yarım saat sonra koca bir konağın önünde durduk. İnsan burda kaybolurdu. Taksiden indim kapıda iki kişi vardı içeri girmek istediğimiz de bizi engellemişlerdi. Arda adamlarla tartışırken ben içeri girmiştim. Avluda ki herkes işini bırakmış bana bakıyordu. Benimse gözlerim Zeynep'i arıyordu. Yüksek sesle bağırmaya başladım.
-Zeyneeeeeep
-Sende kimsin(x)
-Zeyneeeeeep
-Eh yeter be kimse haneye böyle destursuz giremez.(x)Arda hamle yapınca üç dört kişi onu tutmaya çalıştı. Bu sefer adam bana doğru bir adım atmıştı ki ezbere bildiğim o tok ses yankılandı.
-Aklından bile geçirme.(Ç)
Ama onun burda ne işi vardı ki. Çağan merdivenleri hızlıca inip yanıma gelmişti.
-Leya
Zeynep'in sesini duymamla kafamı yukarı kaldırdım. İkinci şoku ise Yağız'ı görünce yaşamıştım.
-Ne oluyor burda . Bunlarda kim(YB)
Çağanın söylediği şeylerle gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum.
- Karım ve yanındaki çocukta abisi(Ç)
-Tamam o zaman sen kocanla kalırsın, abin içinde bir oda ayarlarız.(YB)Daha ağızımı açmadan kadın yanımızdan ayrılmıştı. Tansiyonnumun düşmesiyle kendimi Çağana yasladım . Zeynep'i burdan nasıl kurtaracaktık.
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜
YB: Yağız'un babaannesi ; çılgın, deli dolu, dilinin törpüsü olmayan biridir.