Çağan 'dan
1 saatir içerden çıkmalarını bekliyordum. Yağız'ı eve göndemiştim. Yere çöküp başımı ellerimin arasına aldım.Kapının açılmasıyla yerimden hızlıca doğruldum.
- Leya Kırşan yakınları.
- Benim.Susmasana bir şey söyle.
- Endişenizi anlıyorum ama önce sakin olun. Şunu söylemeliyim ki Annene de bebek direndi ama Leya hanımın ciddi anlamda stresten uzak durması gerekiyor. Özellikle 3 ay sürekli dinlenmesi gerek.Uzun süre ayakta kalmamalı. Aksi taktirde bebeği kaybedebiliriz.Geçmiş olsun.Doktor gittikten sonra sıkıntıya ellerimi boynuma geçirdim. Onlara nasıl alışacaktım. Ya koruyamazsam onaları. Sevebilecekmiydim... Leyayı normal odaya alırken aklımdakiler uçup gitmişti.
Yağız'dan
Çağan'ı tek bırakmak içime sinmemişti.Telefonumda gördüğüm mesaj yeterince sinirmi bozmuştu. Madem evlenmemi bu kadar çok istiyorlardı sonuçlarına da katlanacaklardı. Arabayı park edip eve girecekken karşıdan gelen pamuk şekeri gördüm. Ağlamış gibiydi. Gözleri kızarmış bitkin bir hali vardı. Ona doğru bir kaç adım attım. Büyük ihtimalle Leyayı bilmiyordu bilse burda olmazdı.
- Hey iyi misin?
Olduğu yerde durup düz bir şekil de bana baktı ama tepki vermiyordu. Yanına gidip koluna dokunmamla irkilmişti.Bana sarılıp sesli bir şekilde ağlamaua başladı ben ise ne yapacağımı şaşırmıştım.Birden kucağıma yığılmıştı. Şaka gibi bir gün geçiriyordum. Zeynep'i kucağıma alıp eve yöneldim. Kapının zilini çalınca Deniz kapıyı açtı.
-Nerde kaldınız a-.. Lan sizin bu kızlardan alıp veremediğiniz ne biriniz bayıltıp hastaneye götürüyorsunuz diğerinizde eve getiriyor.
-Deniizzz.Çağan'dan
Sessiz bir şekilde odaya girdim.Sandalyeyi Leyanın yanına çekip oturdum. Birkaç defa kıpraşınca gözlerini yavaş yavaş açmıştı. Ani bir şekilde yerinden doğrulup korkuyla bana baktı.
-Be-bebek o iyi dimi ona bir şey olmadı.Susma bir şey söyle. Onu kaybettim dimi .O yüzden bir şey söylemiyorsun.
Kendini daha fazla yıpratmadan hızlıca çekip ona sarıldım. Yavaşça saçlarını okşayarak yanağımı kulağına dayayıp fısıltılı şekilde konuşmaya başladım.
-Ştt . Sakinleş ikimizde çok iyisiniz. O yani bebeğimiz gayet sağlıklı.
Tüm cesaretimi toplayıp gözlerinin içine baktım.
-Benim sana size ihtiyacım var. Beni keninden de ondan da mahrum etme.
Ellerimi karnının üzerine koyunca Kasmıştı kendini. Gözlerini gözlerimden ayırmadan ellerini ellerimin üzerine koymuştu. Ezbere bildiğim yumuşacık dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.
Ay neler oluyor yine?👀
Morlandınız 💜