40.BÖLÜM

753 31 53
                                    

Leya'dan

Çağan gittikten sonra masayı toplamıştım Şimdi ise oğlumla ilgileniyordum.Sabah babasının kollarında ne kadar huzurluysa şuan o kadar huzursuzdu. Kapı tıklatılınca gelen kişiye baktım. Arda erken gelmişti.

- Bu halin ne zombi filmlerinden fırlamış gibisin.
- Sonra anlatırım. Biraz efeyle ilgilenir misin banyo yapmam lazım.
- Tamam sen yap banyonu ben ilgilenirim küçük beyle .

Arda Efeyle beraber odadan çıkınca bende dolaptan bir kaç parça kıyafet alıp banyoya geçtim. Kısa bir duşun alıp işlerimi halletim. Hızlıca aşağıya inip bahçeye çıktım. Allah Allah burda değiller. Belki diğer taraftadırlar. Duyduğum sesle çivi gibi mıhlanmıştım. Neden sürekli böyle oluyordu.

-Leya konuşmamız gereken şeyler var?
-Ne gibi (A)
-Leya dedim .
-Arda bize biraz müsade eder misin ?

Arda sinirli bir şekilde Çağana bakarken Efe'nin de huysuzlanmasıyla sırtını sıvazlayarak içeri geçti. Çağana döndüğüm de ise iki elini yumruk yapmış kendini sıkıyordu.Zorla da olsa gözlerini Arda ve efeden çekip bana baktı.

-O gün ne oldu Leya. Sen sen gerçekten bebeği aldırdın mı?

Sorduğu soruyla hayretle ona bakamya başladım. Ne aldırmasından bahsediyordu.

-Susma cevap ver aldırdıysan aldırdım de .
-Ne saçmalıyorsun yok öyle bir şey.
-Peki bu mektupta söylediklerin.
-Ne mektubu Çağan neyden bahsediyorsun.

Elime tutuşturduğu zarfa bakarken hızlı bir şekilde açıp okumaya başladım. 'Sana Ceyda'yla hayatında  mutluluklar . Ben daha fazla bu duruma katlanamıcam. Çocuk artık yok Çağan onu aldırdım. Beni sevmeyen çocuğunuda sevemez. O yüzden peşime düşme. Şimdi ardayla mutlu bir hayatımız var. Sende yoluna bak.' okduklarımla hayrete düşmüştüm.Ben hiçbir zaman böyle bir şey yazmadım. Ortada korkunç bir oyun dönüyordu. Çağan'nın gözlerinde ki karmaşıklığı görüyordum. Herşeyi anlatmanın tam vaktiydi.

-  Sen o gün ceydayla -
- kahretsin ki ben ceyda'nın yanına gittim ama tamamen onu oyuna getirmek için ama farkına varmadan ben oyuna gelmiştim.Ben sizden hiçbir zaman vazgeçmedim.

O oğlumuzun öldüğünü sanıyor benim ona kıyabileceğimi nasıl düşünür. Olaylar o kadar çığırından çıkmış ki herkes inandığı doğrulara sığınmış. Aslında kimse gerçeği bilmiyor.

Neler oluyor 👀
Uzun bir süre bölüm atamayabilirim 🌟
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin