Leya 'dan
Arda'nın söylediği şeyle kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı.Sıkıntılı bir şekilde ellerini saçlarına geçirdi.Tam ağızımı açıp birşeyler diyecekken konuşmaya devam etti.
- Aslında Leya hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş. Şimdi sana bir video izleticem ama lütfen sonuna kadar izlemeni istiyorum .
Kafamla onu onaylayınca sehpanın üzerinde ki bilgisayarı açıp videoyu başlattı. Karşımda Çağanla Ceyda berildi. Lanet olsun neden birebir yaşadığım olayları izliyordum ki daha çok acı çekeyim diye mi? Onları yine o şekilde görünce gözlerimi kapattım.
- Lütfen devamını izle.
Arda'ya dolu gözlerle bakraken derin bir nefes aldım izlemeye devam ettim. Çağan ceyda'nın üzerine eğilmiş pozisyonda duruken Ceyda gülmeye başlamıştı. Takii Çağan ceyda'nın boğazını sıkana kadar. Ceyda bir yerden sonra nefes almıyor tüm gücüyle Çağan'ı itmeye çalışıyordu. Beni parçalayan ise kuruduğu cümleydi.
- Nefesimi kesmeye çalışırsan. Seni nefessiz bırakırım. Sevdiğim kızla ve çocuğuma yaptığın herşeyi misliyle ödeticem sana.
Nefes alışverişim hızlanırken zorla tuttuğum göz yaşlarım göz pınarlarımdan firar ediyordu. Bir yanlış anlaşılma yüzünden sevdiğim adamdan 1 yıl ayrı kalmıştım. Nasıl yapar diye hep onu suçlamıştım. Ben b-ben ne yapacaktım.
-Sen bu videoyu nerden buldun.
-Deniz attı. Ceyda plan kurmuş herşeyi videoya alıp ortalığı karıştırmak için ama asıl tuzağa kendisi düştü .
-O nerde peki.
-Deli hastanesinde.. Çağan onu öldürecekken kızı ailesi polisle birlikte buluyor zorda olsa Çağanın elinden alıyorlar. Ve Zeynep..
-Ne oldu Zeynep'e! Arda susmasana bir şey söyle.
-Zeynep çok kötü leya hiçbir şey yiyip içmiyor ve konuşmuyor . Arada bir Denizle işte.Geri dönüp herşeyi düzeltmem gerekiyordu. Hızla yerimden kalktım.
-Bu gece ilk uçakla İstanbul'a geri dönüyoruz.
Çağan'dan
Deniz kahvaltıyı bahçeye hazırlamıştı. Yağızlar kahvaltıya gelecekti . Denizin ısrarlarından sonra simit poğaça almış eve dönerken bizimkilere rastlamıştım. Yağızla selamlaşmıştık.
-Deniz yine formunda(Y)
-AynenTam kapıdan içeri girecekken gördüğüm manzarayla kan beynime sıçramıştı. Onun. Burda ne işi vardı hangi yüzle gelmişti.
Bir yanlış anlaşılma çözüldü.😁
Neler oluyor 👀
Diğerlerinin tepkisi ne olcak?😱
Morlandınız 💜