47.BÖLÜM

666 30 51
                                    

Leya'dan

Nefes almayı unutmuşken o yavaş yavaş bana doğru döndü. Elindeki bebeği hızlıca yere bırakıp kahakha atmaya başladı. Yerdeki bebeğin oyunca olduğunu anlayınca derin bir nefes almıştım. Bu korkunçtu. Yerdeki bakışlarımı yüzüne çevrildiğimde şaşırmıştım bu Ceyda değildi.Bu Çağanın yanında gördüğüm kadındı.

-Oğlum nerdee!
-Oğlun bende değil.

Üzerine doğru yürüyünce karnımın tam ortasına tekme geçirmesiyle iki büklüm olmuştum.  Derin nefes alarak ayağa kalkıp dizine tekme atıp yere düşmesini sağladım.  Saçlarına asılarak kulağına fısıldadım.

-Oğlum nerde!
-Bugün ikinizde öleceksiniz.
-Bana bak senin canını almadan oğlumun yerini söyle.
-Çık çık çık . Merak etme onun için acısız senin için baya acılı olacak.

Bu ses.. Ceyda ruh hastası. Hızla ona döndüm. Efe kucağındaydı. Gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Ona doğru adım atacakken boğazıma dayanan bıçakla hareket edemez olmuştum. Canın battığı yaranın üzerine bastırıyordu bıçağı.Nasıl kurtulacaktık. Oğlumun ağlamaya başlamıştı. Hissetmişti beni .

- Efem annem burdayım .
- Kes sesini.Ee Ceyda hangisinden başlıyoruz.
- Önce bebekten leyanın acılar içinde kıvransını zevkle izlemem gerek.
- Oğluma dokunma senin derdin benim.
-Hemen iksininde bırak (ç)
-Haklısın önce Leyayı öldürelim. Oğlumuz sen ben yeni bir başlangıç yaparız ha ne dersin .
-Sen gerçekten kafayı yemişsin. Öyle bir şey asla olmayacak Ceyda ben bir tek Leyayı sevdim ve Efede Leyayla  benim oğlum eğer ikisinden birinin kılına zarar gelirse seni kendi ellerimle gebertirim.

Ceyda çıldırmış gibi kahkaha atmıştı. Efem ağalamaktan helak olmuştu. Arda'nın ceyda'nın arkasından belirmişti. Ceyda'yı kendine çevrip sert bir tokatı yüzüne geçirmişti. Ceyda yere düşerken arda efeyi hızla kucağına almıştı.Bende fırsattan istifa de Arkamda duran vasıfsıza tüm gücümü kullanarak kafa atmıştım.Koşarak efeyi kucağıma alıp öpüp kokladım. Bir yandan deli gibi ağlıyordum bir yandan da şükrediyordum. Çağana baktığımda ağlayarak bizi izlediğini fark ettim . Hızlı adımlarla geli oğlumuzu kucağına alıp doya doya kokusunu içine çekip öptü. Çağan alnıma uzun bir öpücük kondurup bize sarıldı.

-Ben mutlu olamayacaksam sizde olamayacaksınız.

Neler oluyor 👀
Ceyda ya yapmak istedijlerinizi yorumlara bekliyorum hanbide yanıcısı Lora var tabi🤭
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin