14.BÖLÜM

996 35 16
                                    

Leya'dan

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım Ellerimi ve kollarımı sıkıca bağlamışlardı.Kapının açılmasıyla irkilmiştim.

-Sen... Ne istiyorsun benden Ceyda
-Senden bir şey istemiyorum. Seni öldürücem ama acı çeke çeke. Sonra seni bir çöp gibi atıcam. Böylelikle Çağanla aramda hiçbir engel kalmayacak
-Sen ruh hastasısın.
-Ama önce karnındakinden başlamam lazım.

O nerden biliyordu. En önemlisi onu öldürecekti. Buna asla müsade etmem.

-Şimdilik sana iyi uykular küçük anne

Ne yaptığına anlam veremezken elindeki iğneyi dizime saplanması bir olmuştu.

Zeynep 'ten

Arabayı sağa çekip kumsala geldim.Uzun bir süre ağlamıştım. Sakinleşince dümdüz denize bakmaya başladım. Telefonumu elime alınca Arda'nın 102 kere aradığını görünce hemen geri aradım.

- Amacınız ne beni delritmek falan mı istiyorsunuz.Neden cevap vermiyorsunuz . Ayrıca leyaya söyle -
- Arda leya benimle değil ki
- Ne demek seninle değil dışarı çıkıp hava alıcam demişti.
- .Hemen eve geliyorum

1 gün sonra

Leyam yoktu kim bilir ne haldeydi nerdeydi. Şuan Arda'yla kamera kayıtlarına bakıyorduk. Ama bu Ceyda. Arda bir hışımla yanımdan kalkıp dışarı çıktı. Yağızların kapısını kıracak derecede çalamaya başladı. Kapı açılır açılmaz Çağana yumruğu geçirmişti.

-Senin takıntıların yüzünden leya ortada yok kaçırmış lan kızı ona bir şey oslun seni öldürürüm duydun beni .

Çağan Ardayı üzerinden savunmuştu. Yumruklarını sıkarak Ardaya döndü.

-Ne Saçmalıyorsun sen.

Bütün görüntüleri izlemişti Arda. Çağan bir  kaç kişiyle görüştükten sonra bir hışımla evden çıktı. Leyanın izini bulmuşlardı. Harabe gibi olan yere baktım. Kapının açılmasıyla  Ceyda bizi fark etmişti. Seni elime geçirirsem söz veriyorum vücudundaki bütün kemikleri kırıcam. Adamlar üzerimize doğru gelemeye başlayınca bizimkiler savunmaya geçmişti.

Leya'dan

Yüzüme atılan suyla gözlerimi zorlukla açtım.Birden saçıma yapmıştı. Saçlarımı çekip bir sürü hakaret ediyordu. Duyduğum ses gelmişitiler bulmuştular beni. Ceyda yüzümü sıkıyordu.

-Bu iş burda bitmedi.

Karnına geçirdiği tekmeyle tiz bir çığlık atmıştım. Nolur ona birşey olmasın.Ceyda kaçmıştı.Bense kapanmak üzere olan gözlerimi zorla açık tutmaya çalışıyordum.

Ceyda yine kaçmayı başardı 🙄
Bebek yaşayacak mı 🤧
Herekes öğrenecek mi👀
Morlandınız 💜

KÜÇÜK MİSAFİR|LÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin