Leya'dan
Şuan ne mi yapıyorduk. Ceyda'yla Lorayı bir sandalyeye bağlamıştılar. Yeni tanıştığım ama zorda olsa isimlerini aklımda tutabildiğim kızlar biraz ürkütücü görünüyordu.
Fidelya: kemiklerini tek tek kırıcam.
Aysu:Sakin ol fidelya ona da sıra gelecek.
Beren:Eh bunların uyanmasını mı beklicez.
Nur:Haklsın. O zaman tekrardan karşılaşmamıızın şerefine hoşgeldiniz diyelim.
Damla: diyelim bakalım.Damla ve Beren elindeki soğuk suyu başlarından aşağıya dökünce ikiside çığlık atarak uyandı.ikisinede acıyarak bakıyordum. Tedavi olmak bile kurtarmayacaktı onaları. İkiside öfkeli bir şekilde bana bakıyordu.
Damla: öncelik senin yapmak istediğin bir şey varsa hiç çekinme Çünkü biraz sonra tanınmaz bir hale gelecek.
Aslında onlara fiziksel değil ama piskolojik çok güzel şiddet uygulayabilirdim. Yüzüme alaycı bir ifade takınıp onlara baktım
-Yo aslında onlar hak ettiği şeyleri yaşarken ben oğlum ve babasıyla keyifli bir akşam geçiricez.
İkiside dişlerini sıkmış bana bakıyordu
- Noldu kızlar pekte hoşunuza gitmedi galiba
Ceyda'nın gözlerinin içine baktım
-Biliyormusun Ceyda başıma gelenlerden hep seni suçladım ama şimdi bakıyorumda teşekkür etmeliymişim. Yoksa 3 yıldır sevdiğim adamla nasıl beraber olurdum. Belki güzel bir başlangıç yapmadık ama şuan deliler gibi beni seviyor o gece için sana küçük bir teşekkür ederim. Sana gelince loracık. Seni sevmeyen bir adama yapışman ne kadarda gurursuzca tam da senlik hareket. Neyse kızlar ben gitsem iyi olacak malum bekleyenim var .
-Geber pislik, sen olmasaydın biz Çağanla çok mutlu olacaktık.Sen ve oğlun inşallah cehennemin dibini boylarsınız.(c)Tam kapıdan çıkarken ceyda'nın söyledikleri ile gözüm dönmüştü. Onlara dönüp eli kolu bağlı olan ikiliye baktım. Dudaklarımdaki alaycı gülümsemeyle kızlara döndüm.
-Önce dişlerinden başlayın
Beren:Bu benim için bir zevk olacak
Nur: Kesicilerde benden
Fidelya: En son bana bırakın ki en son tuz ruhu ile ruhunu arındırıcam
Aysu: Oyun başlasın o zamanCeyda'nın yalvarışları ve ceyda'nın acı çığlıklarını es geçerek depodan dışarı çıktım.Bu Kızlar kimdi bilmiyorum ama onların da canını yaktığı kesindi. Ceyda'nın ve lornın çığlıkları bütün depoyu inletiyordu.
Neler oluyor 👀
Morlandınız 💜