13. Fejezet

592 54 18
                                    

Jeongguk

Egy ideig csak a pálya széléről figyelem Narae-t, a kapott műanyag villával eszem a sütiadagomat, ami pont annyira édes, ahogy én szeretem. Ha ezt valóban a lány sütötte, akkor nem a vezetés az egyetlen dolog, amihez nagyon ért. Távolról szemlélem, tudom, mikor fogja Taehyung behúzni a féket és azt is, mikor tudja Narae időben lereagálni ezt. Egyre jobb. Ahogy telik az idő és Yoongi instrukciói is változatosak, Narae több kulcsfontosságú képességet sajátít el. Vagyis idéz fel magában. A reflexei is mérföldekkel jobbak, mint múltkor. De még nem az igazi. Folyamatosan Hoseok és Seokjin szavai járnak a fejemben. Ez a lány korántsem az, aki volt. És kössem fel a gatyámat, ha visszatér önmagához? Ezek nagy szavak.

Nevetve száll ki a gokartból, a padon lévő ásványvizéért megy és egy húzásra majdnem a felét megissza. Hoseok pár méterrel odébb áll, épp telefonál valakivel, de a fél szemét Narae-n tartja. Aztán felém néz. Feltűnik neki, hogy figyelem őt.

- Jeongguk, gyere! – Yoongi int nekem a pályáról. Leteszem a már üres éthordót a padra, oda megyek hozzá. – Hoseok mondta neked, melyik lesz a te részed, nem?

- A drift – megint eszembe jut, hogy valószínűleg nem sokat kellene tanítanom Narae-nek ezzel az erődemonstrálással kapcsolatban. Pontosan tudja, mi az a sodródás. Kicsit bosszant, amiért Hoseok és Seokjin is azt mondták, hogy a nyomába se érnék a régi Narae-nek. Olyan érzés van, mintha átvertek volna.

De vajon akkor is belementem volna az egyezségbe, ha tudtam volna, mire vállalkozom? Hogy egy olyan lányt készülök segíteni a Szöuli hajszára, aki nagy eséllyel nem csak a Skyline-t, hanem az összes kibaszott autót elnyerné, ha fogadásokat kötne miattuk?

Megint ránézek és ő pont akkor teszi vissza a fejére a sisakot. A szeme megvillan, ahogy ráfog a gokart kormányára és három másodperc múlva Jiminnel együtt kilőnek a rajtvonaltól.

- Ha nem ismernélek, azt hinném, most lettél szerelmes – Yoongi még mindig vizslat.

- Csak csodálkozom, mennyi változásra képes ilyen rövid idő alatt. Különben meg tényleg nem ismersz.

- Ennél sokkal jobb lesz – naná, tudom. Felkészítettek rá, ha úgy vesszük. Finoman szólva. – Szerencséd amúgy, nem vagy az esete.

- Nem törekszem arra, hogy az legyek.

- Jó, mert legalább elkerülhetjük a keserves érvágást, mikor lenyom téged a Hajszán. Nem egy kapcsolatnak lett vége azért, mert a lány jobbnak bizonyult a srácnál. Ez, bármennyire is tűnik úgy, nem kizárólag férfias hobbi. Ha nők űzik, sokkal izgalmasabb.

Véget ér Jimin és Narae kétkörös versenye. Egyszerre értek célba, amit egyikük sem hajlandó elismerni. Vita alakul ki közöttük, Hoseok lép közbe és indít el egy mindent eldöntő harmadik kört.

- Néha úgy érzem, csecsemőkkel barátkozom. Bár lehet, hogy azok hamarabb dűlőre jutnának egy ilyen átlátszó versenyen – morogja Yoongi a két barátja után nézve.

- Átlátszó?

- Jimin direkt bosszantja Narae-t. Ő ért volna célba előbb, de felengedte a „gázt" előtte, így lett döntetlen. Tudja jól, hogy ettől Narae agyvize elforr.

- Úgy tűnik, a lánynak mindenkivel nagyon erős baráti viszonya van.

- Az semmi ahhoz képest, ami közte és Hoseok között van. Mi csak a töredékét kapjuk meg tőle, de ez így van jól. Én legalábbis sosem sajnáltam tőlük ezt a harmóniát.

ꜱᴇᴏᴜʟ ʀᴜꜱʜ ✓Where stories live. Discover now