30. Fejezet

746 59 17
                                    

Csak tripla lett, nincs bennem tartás.

Narae

Először nem akarok kimászni az ágyból, meg Jeongguk karjai közül, de elhatároztam este, hogy ha előbb felébredek, mint ő, legalább kávéval indíthatom a napot. Kivételesen én csinálnám és a születésnapjára való tekintettel ágyba hozom neki. Akkor lépek be a szobába, mikor ébredezni kezd, egyik kezemben a bögre, a másikban egy tányéron pisztáciás kekszek. Ez az adag, amit anya nekünk sütött, egy hadseregnek is elég lenne. De ismerve Jimin-t, az érkezésüktől számított pár órán belül nem marad egy darab sem.

- Boldog születésnapot! - törökülésbe helyezkedem mellette, Jeongguk vigyorogva dörzsöli ki az álmot a szeméből és hozzám hajol egy csókra. - Biztos, hogy a mai napot a pályán akarod tölteni? Ünnepelhetnénk helyette.

- Az egy nagy ajándék lenne, ha haladnánk előre a gyakorlással.

- Semmi ahhoz képest, amit én kaptam tőled.

- Az egy tóparti kiruccanás volt, a legkevesebb, amit leszervezhettünk.

- Amire én gondolok, az kint áll a ház előtt - a Subaru gondolatától is lever a víz, de igenis tény, hogy visszaszerezte nekem. Nem lett volna muszáj, mégis megtette. Ajándéknak veszem. Egy stresszt okozó, rettenetes és csodálatos ajándék is egyben, sokat számít. - Mikor szeretnél indulni?

- Összeszedjük magunkat és utána. A pálya nyitott, mivel alapból versenyszezon van, bárki használhatja, aki kifizeti a belépőt. Nem kizárt, hogy lesznek ott rajtunk kívül, délután legalábbis mindenképp.

- Sosem értettem, mi alapján választanak a szervezők útvonalat. Ha azt nézzük, valaki komplett pályát bérel ki, más meg az utcán hozza össze, arra gondolnék, hogy nem mindenki szereti megkockáztatni a rendőröket.

- Biztos vagy benne, hogy a pályák ki voltak bérelve? Ami illegális, az sokkal izgalmasabb, de ezt nem kell neked megmagyaráznom. Tudod magadtól is.

Jeongguk megissza a kávéját, a kekszes tányért leteszi az ágy mellé, aztán úgy melegítünk be a napra, ahogyan mostanában rászoktunk. Az újabb kivételes alkalom az, amikor én kerülök felülre, Jeongguk tenyerei pedig a fenekemnél fogva támogatnak meg, a hajam úgy lóg a fejünk mellett, mint egy fátyol.

- Ehhez hozzá tudnék szokni - mondja, ugyan erre gondolok. - Könnyű rád függeni, Rae.

Hirtelen megváltozik az arca egy pillanatra, úgy néz rám, mintha valami rosszat mondott volna. Nem értem, mire föl ez a nagy változás, de nem is hagy lehetőséget rá, hogy megkérdezzem. Megcsókol újra, aztán maga alá gyűr és még egy kicsit folytatjuk ezt, mielőtt elkezdünk készülődni.

Egy fokkal könnyebb beülnöm a kocsiba, bár a kezem most is remeg és megtörténik az, ami nagyon régen történt velem utoljára: lefulladok. Idegesen kifújom a levegőt, újból megpróbálkozom az indulással és másodjára sikerrel járok. Követem Jeongguk-ot a városon keresztül, Tokió folyamatosan nyüzsgő, állandóan mozgásban lévő utcáin. A pálya, hála a kissé megrekedt forgalomnak, egy órás útra van Jeongguk házától. Feltűnik, főleg mikor a piros lámpánál várakoztunk, hogy sokan megbámulják a kocsikat. Míg Jeongguk Imprezája egy mostani modell, méghozzá a legújabb, az enyém pedig úgy tíz éves, elég feltűnőek vagyunk az utakon.

A pályánál lévő parkolókban áll néhány autó, a beléptető pénztárnál pedig a sor. Elkap a félelem, túl sok ember van már itt kint is. Hát még bent mennyi lehet? Jeongguk kiszáll a kocsiból, oda megy a pénztárhoz és kifizeti az összeget, amit megszabtak erre az időszakra.

ꜱᴇᴏᴜʟ ʀᴜꜱʜ ✓Where stories live. Discover now