Jeongguk
Mintha két felé szakítanának, Narae húzza az egyik karomat, Hoseok a másikat. Napközben a gokart pályán vagyunk, egy alkalommal még Bom is csatlakozik hozzánk, ami igencsak megnöveli Rae teljesítményét. Nem tartott sokáig, amíg rájöttem, hogy Bom sem kispályás, bár azért Rae-t nem sikerült lenyomnia. Amíg kitalálom, pontosan mit kellene tanítsak egy olyan lánynak, akinek valószínűleg semmi újat nem tudnék mutatni, csak elhozom a gokart pályára és feladatokat adok neki, mint Yoongi. A gumiabroncsokból akadályokat csinálok, mérem az idejét. Rae együttműködő, egyre jobban kienged mellettem és már nem az a pattogó, harapós lány, aki az elején volt. Legalábbis nem mindig harap.
A nappalokat vele töltöm, esténként viszont betérek Hoseok-hoz. Nem akarom, hogy Rae azt higgye, átverem, de Hoseok szereti tudni, hol tartunk a felkészülésben. Csak annyit teszek, hogy elmondom, miket gyakoroltunk aznap és mi a tervem a következőre.
- A gokart kevés lesz - állapítja meg, mikor eltelik egy újabb hét. Narae tényleg nem keresi, egyáltalán nem is beszélnek.
- Én inkább feleslegesnek gondolom. Legközelebb már a Skyline lesz az, amit vezetni fog, élesben csináljuk.
- Élesben?
- Végig megyünk az eddigi Hajszák pályáin. Először Ilsan-ba viszem, még az van a legközelebb.
Hoseok bólogat, áldását adja a tervemre. Nem mintha kellene a beleegyezése. Ennyire nem szeretek hajlani mások jóváhagyására és Rae meg én már megbeszéltük, nagyjából hogyan fogunk haladni.
- Ha jól sejtem, nem békélt meg.
- Nem beszél rólad - látom, hogy az igazság mennyire bántja. - Őszintén szólva fogalmam sincs, mivel lehetne megpuhítani. De te tudtad, mire számíts.
- Jimin, Yoongi?
- Kedden Jimin felhívta, Rae viszont röviden lerázta. Bár már az is eredmény, hogy egyáltalán felvette neki a telefont. Te nem tudsz erről? Jimin nem mondta?
Hoseok a fejét rázza, körbe néz a garázsban. Rajtunk kívül nincs itt senki.
- Nem Rae az egyetlen, aki kerül. Jimin és Yoongi eléggé felkapták a vizet, mikor kiderült, hogy én vagyok a szervező. Senki sem szereti a titkokat, ráadásul Namjoon is visszajött a képbe. Yoongi sosem kedvelte.
- Talán mégsem volt olyan jó ötlet ez az újra egyesítés - jegyzem meg, a csönd rá a bizonyíték, hogy igazam van.
- Egyelőre tanácstalan vagyok. Rae nagyon makacs, ha valami sérti az igazságérzetét és haragtartó. Amilyen mérges rám, azt sem gondolja végig, milyen távolságot tart Yoongi-tól és Jimin-től. Taehyung-ról nem is beszélve, ő aztán tényleg nem tehet semmiről. Nem látok rá sok esélyt, hogy egyhamar tudnék vele beszélni. Megtennél nekem egy újabb szívességet?
Kezd elegem lenni abból, hogy úgy rángatnak, mint egy bábot.
- Hoseok, tisztellek, komolyan. Az egyezségünkhöz tartom magam, de ha olyat kérsz, ami egyenlő azzal, hogy kihasználjam Rae bizalmát, akkor nemet kell mondanom.
- Csak próbálj beszélni vele! Ne rólam, hanem arról a napról. Van valami, amit nem mondott el és szerintem kulcsfontosságú lenne a verseny szempontjából is.
- Ennyire nem bízik meg bennem.
- Idő kérdése - sóhajt fel fáradtan, a földet pásztázza. - Ahhoz is nyolc év kellett, hogy újra vezessen. Bár most nincs annyi időnk, szóval hozd az eddigi formád, akkor minden rendben lesz.
YOU ARE READING
ꜱᴇᴏᴜʟ ʀᴜꜱʜ ✓
FanfictionMae Narae két dologban teljesen biztos: az első, hogy Jeon Jeongguk egy rohadék. A srác úgy gyűjti az autókat, mint más a bélyeget és ezzel nem is lenne baj, csakhogy egy bizonyos Nissan Skyline is a gyűjteménye része lesz. A másik dolog, amit Narae...