Esti dupla. Szép ez a péntek.
Jeongguk
Ahogy nézem, miként távolodik Narae és Hoseok még csak a kisujját sem mozdítja miatta, kezdek nagyon ideges lenni. Nincs öt perce, hogy ide értem, fogalmam sincs, mi történik pontosan, de abban biztos vagyok, hogy Hoseok elvesztette Narae bizalmát. Egy részét, ha nem az egészet. A lány arca, a reakciója árulkodó volt. Összetörte az, ami itt fogadta.
- Meleg fogadtatás volt a javából. Folytathatjuk? – a Namjoon nevű férfi ugyan azt a pontot bámulja, ahol nemrég Narae állt, én nyúlok a lány földön heverő telefonjáért. A készülék megadta magát, betört a képernyője is.
Sejtem, hogy hiába mennék utána, vagy bárki más a jelenlévők közül, Narae olyan rideg, erős falat húzott fel maga köré, nem lennénk képesek azt áttörni. Szerintem azt hiszi, a barátai elárulták. Abból leszűrve, ami itt folyik a garázsban, én is ezt mondanám. Árulás történt, Hoseok pedig tisztában van vele, milyen igazam volt a múltkor. Amit művel, az hátbatámadás, a jó szándéka jelenleg teljesen lényegtelen.
- Hol tartotok a felkészítésében? – Seokjin érdeklődik, de tudom, hogy még mindig nem ment bele a Nissan szervízelésébe. Narae ennyiből nem jön rá, mit mivel Hoseok valójában.
- Aligha számít, ezek után nem fog szóba állni velünk – Jimin mérgesnek tűnik, folyamatosan Hoseok-ot bámulja. – Ezt jól elbasztuk.
- Csak én – Hoseok magára vállalja a felelősséget, aligha érthetnék ennél jobban egyet vele. – Fel fogom hívni, később átmegyek hozzá, ha ezt lerendeztük.
- Legjobb barátok vagytok, mégsem ismered őt ennyire – Yoongi se valami higgadt, de legalább az arcmimikáját tudja uralni. – Narae nem fog szóba állni veled. Egyikünkkel se. És hogyan akarod felhívni, ha ott van Jeongguk kezében a telefonja? Nem értem, miért itt kell megtartani ezt a kurva megbeszélést. Egyáltalán mi szükség rá?
- Hoseok és Namjoon a Szöuli hajsza új szervezői – mondja ki Seokjin itt, a nagyközönség előtt is. Csak egyetlen egy ember van, aki nem hallja, pedig kellene neki. Jimin felpattan a kanapéról, Hoseok élesen beszívja a levegőt. Én még mindig a garázs előtt állok, Narae már eltűnt a szemem elől.
- Mi a büdös franc folyik itt? – csattan fel Yoongi. – Ez ugye csak valami szar vicc? – aztán ránéz Namjoonra. – Mit tervezel? Ez a bosszúd?
- Bosszú? Ki beszélt itt bosszúról? – Namjoon hűvös tekintettel méregeti Yoongi-t. – Ha már versenyezni nem tudok, a szervezésben kivehetem a részem. Azért jöttünk, hogy megbeszélhessem Hoseok-kal, hogyan áll Narae a felkészüléssel.
- Szarul, ha azt nézzük, innentől kezdve nem lesz hajlandó eljönni velünk arra a tetves gokart pályára sem.
- Gokartozni viszitek? Ez aranyos.
- Sejtettem, miért nem akartad, hogy Narae átjöjjön – ez Taehyung, ő eddig valamiért kimaradt a vitából. Gondolom azért, mert ő régen nem ismerte ezt a társaságot, pár hónapja csapódott csak Hoseok mellé. – De ebbe a kis részletbe beavathattál volna minket is. Mióta vagy te az új szervező? – kérdezi Hoseok-ot.
- Azelőtt lett biztos, hogy kihívtam Jeongguk-ot.
- Én nem tudtam, miért kell ma ide jönnünk – szállok be a beszélgetésbe. – Ezért rángattatok ide mindenkit, hogy közöljétek, amit én már tudok?
- Mit tudsz te? – Namjoon felém gurul a kerekesszékével, a stílusa miatt szívem szerint fognám és kigurítanám egy kamion elé.
- Azt biztosan, hogy Narae fél tőled.
YOU ARE READING
ꜱᴇᴏᴜʟ ʀᴜꜱʜ ✓
FanfictionMae Narae két dologban teljesen biztos: az első, hogy Jeon Jeongguk egy rohadék. A srác úgy gyűjti az autókat, mint más a bélyeget és ezzel nem is lenne baj, csakhogy egy bizonyos Nissan Skyline is a gyűjteménye része lesz. A másik dolog, amit Narae...