3.0

86 9 17
                                    

medya: bilinmeyen numara

Telefonu yarının heyecanını düşünmekten uyuyamayacağımı bilsem de en azından denemek için kapatıp komodinin üstüne koymadan önce bilinmeyenden gelen mesaja yanıt verdim.

Bilinmeyen numara : güneş senin için doğsun hoşlandığım kız

Başak : güneş senin için doğsun hoşlandığım çocuk

Bilinmeyen numara : ALLAH 'IM ÇOK GARİP

Bilinmeyen numara : MİDEM KELEBEK KOLEKSİYONU

Yazdığı mesaja kahkaha basmak istesem de gece olduğu için ağzıma yorgan tıkıp güldükten sonra yorgun düşen gözlerime karşın deli gibi atan kalbim yüzünden uyuyamayacağımı bilsem de uyuma pozisyonuna geçiş yapmıştım. Yarın iki adet göz torbasıyla beni görmesini elbette istemiyordum.

_____________________

Sabahın altısında ne yaptığımı soruyor olursanız bakım. Bakım yapıyorum kendime. Çünkü uyku tutmadı artı olarak yalnızca iki saatlik uykuya karşın yine de aşırı dinçtim. Hatta alarmdan önce kalktığım nadir zamanlardan biri olarak sayabilirdik bunu. Hoş, uyuduğum söylenemezdi de.

Tam okul kıyafetlerimi ütüleyecekken telefonumdan gelen bildirim sesiyle kaşlarımı çattım. Sabahın bu saatinde yazacak kim olabilirdi, diyecektim ama bunun kim olduğu aşikardı. Mesajın kağan'dan olmasını bekleyemezdim.

Bilinmeyen numara : sabah ne ara oldu ya

Bilinmeyen numara : gözüme tek damla uyku girdiyse namerdim. İçim geçmiştir biraz o kadar yoksa ölü gibiyim.

Bilinmeyen numara : uyuyabilsem uyuyacağım da zihnim susmuyor ki. Zaten heyecandan düşüp bayılacağım onu hiç sorma.

Bilinmeyen numara : sende uyuyorsundur şimdi ne diye rahatsız ediyorsam. Afedersin

Mesajları otuziki diş sırıtarak okuduktan sonra çevrimdışı olmasına izin vermeden mesaj yazmaya koyuldum.

Başak: değişen hiçbir şey yok bende de durumlar aynı fhfhdjnd

Başak : iki saatlik uykuyla duruyorum. Uykum gelsin diye her şeyi yaptım ama cık

Başak : keçi inadı mübarek

Bilinmeyen numara : iki zombi. Beni tanıman zor olmayacak gibi duruyor fjehfkdnf

Başak : seni bulma derdine girmedim hiçbir zaman sen çıkmaya karar verdiğinde öğrenecektim.

Bilinmeyen numara : biliyorum :) bana saygı duyduğunu...

Başak : güzel :)

Mesajı yazıp ilerleyen saate baktım. Aslında hazırlanmak için gayet geniş bir zaman dilimine sahiptim ancak buna aldanmamak gerekti. Bu yüzden zaman kaybetmemeye tercih ettim. Bu sefer ise tekrardan telefonuma mesajlar gelmeye başladı. Ancak bu seferki mesajlar bilinmeyenden değil gibiydi. İkimizde hazırlanmak için konuşmayı yarıda bırakmıştık. Normal bir gün değildi bugün bizim için. Herkesin için normal bizim için değil.

Saçlarımı da taradıktan sonra atılan mesajlara bakmak için uygulamaya girdim. Her zamankinden farksız kağanın çaresiz feryatlarıydı bunlar.

Kağan : okul neydi? Okul, öğrencinin uyku katiliydi.

Kağan : uyku neydi?

Cemre: kağan mahrum kaldığında bizim başımızın etini yemesine neden olacak varlıktı

KARMAŞIK | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin