1.0

131 16 20
                                    

Barış' ın yere sabitlemiş olduğu gözleri birden benim gözlerime odaklandı. Kısa bir bakış attıktan sonra tek kaşını kaldırarak sordu" Emin misin? Başak bu öyle basit bir şey değil. Hislerine güveniyor musun? " Sorduğu soruyla dikleştirdiğim omuzlarım, kendinden emin çıkan sesim, bakışlarım aniden söndü.

Elimde tuttuğum peçeteyle oynayarak düşünmeye başladım. Emin miydim? Ondan hoşlanıyor muydum? Bilinmeyen numaraya güveniyor muydum? Hiçbir şey kafamda net değildi. Barış haklıydı, bu basit bir şey değildi. Emin olmalıydım kendimden.

" Başak?" Barış' ın yumuşak ve sorarcasına çıkan sesine karşılık fısıltıyla konuştum " Bilmiyorum " Nefesini verdi " O zaman biraz daha bekle. Sorgula kendini. Ölç, tart. O mesaj atınca ne hissediyorsun? Senin için bir anlam ifade ediyor mu? Düşün" Haklıydı... yine.

Bir süre bana bakan yüzüne baktım. Sadece bir cevap vermemi bekliyor gibiydi " Tamam, dediğin gibi yapacağım" Gülüsedi ve hesabı almak için görevliyi çağırdı. Az sonra çalan telefonuyla masadan kalktı ve biraz ileride kısa bir görüşme yapıp geri döndü.

Elini koyu kahverengi saçlarından geçirdi " Benim gitmem gerek. Biraz işim var umarım sıkıntı olmaz" Gülümsedim, başımı hayır anlamında iki yana salladım " Barış, ben çok teşekkür ederim. Birine danışmam gerekiyordu ve bana çok yardımcı oldun" sonra güldüm " Her zaman olduğu gibi " Barış da bana tebessüm edince masadan kalktık ve çıkış kapısının önünde ayrıldık.

Murat abiyi beni alması için aradım. Biraz sonra beni aldı ve eve vardık. Üstümdeki ince hırkayı asıp seslendim " Anne ben geldim! " Başını mutfak kapısından uzatıp konuştu " hoş geldin. Baban gelir az sonra üstünü değiş de bana yardıma geliver"

Anladığım kadarıyla bugün ailecek yemek yiyeceğimiz gündü. Odama çıktım ve üstümü değişip murphy' e mama koydum. Aşağı indiğimde babam gelmişti bile. Kaşık çatalları masaya koydum ve yeğe başladım. Babam bana dönerek sordu " Eee? Günün nasıldı?"
" Ïyiydi" Değildi. Aynı şekilde sorulan birkaç soru sonunda yemekten kalkıp odama çıktım aklımdaki soruları cevaplandırmam gerekiyordu.

Odamın boydan olan camlarını sonuna kadar açtım ve önüne dönen sandalyemi yerleştirdim. Sağımda bulunan aynamda kendimi gördüm " Hoşlanıyor musun bilinmeyen numaradan?" Durdum biraz ve aynadaki yüzümü inceledim. Kalbim atıyordu hızlı bir şekilde. " O kadar mı zor yani? " diye sordum yine. Evet zordu.

Emin değildim. Peki O' na güveniyor muydum? Aylardır cevap vermememe rağmen bıkmayan bu kişiye güveniyor muydum? Mesaj atamıyordum ama bunun sebebi güven değildi. Amacım umutlandırmamaktı.  Kaşlarımı çatarak aklıma başka sorular getirmek için uğraştım.

Aynadaki yüzüme bakıp somurttum " Soruları atlama!" Atladım. Bilinmeyen numara mesaj attığında heyecanlanıyor muydum peki. Gülümseyerek yanıt verdim buna. Galiba en net cevabım bu olacaktı ' Evet, hem de çok'. Peki mutlu oluyor muydum? Mesajları okurken yüzümde anlamsızca beliren gülümseme geldi aklıma ' Evet olabildiğince' Ondan mesaj bekliyor muydum? Geceleri ' güneş senin için doğsun' mesajı gibi ya da benim düşüncelerimi okuduğu mesajlar ise cevabım  belliydi ' Evet, tekrar ve tekrar aynı cevap' 

Pekala, Bilinmeyen numaranın bana mesaj atması bir şey ifade ediyor muydu? Bir gün mesaj atmaktan vazgeçerse arar mıydım onu? Hızla oturduğum sandelyeden kalkıp odanın içinde turlamaya başladım. Kalbimin böylesine hızlı atması normal mi? " Yavaş atar mısın biraz "

Hayır der gibi daha da hızlandı. Sanki sorduğum sorudan korkmuştum. ' Ya bir gün bana yazmayı bırakırsa. O zaman ne yapacağım' Düşündüğüm şeyle olduğum yerde durdum. Ben korkuyordum... Onu kaybetmekten. Çünkü ona değer veriyordum.

Bugün 'yazıyor yazısını gördüğümde interneti kapatmıştım. Belki de kalbi kırılmıştı. Pişmanlıkla avuç içimle alnıma vurdum. Ellerim tutrerken telefon şifresini zorla girdim. Birkaç yanlış yazmadan sonra internetimi açıp olabildiğince çabuk mesajlara girdim. Tahmin ettiğim gibi mesaj atmıştı. Ama sadece bir taneydi. Kalbim hızla tarken mesajı okumaya başladım

Bilinmeyen numara: İlk mesajın. Yıl: 2020, ay: haziran, gün: cumartesi, saat: 03. 47

______________

Wuhuuuuuu! Yeni bölüm

Nasılsınız arkadaşlar? Bu bölüm yine çerezlikti biraz ama yeni bölümler inşallah çok güzel olacak ⊙ω⊙

Yorum atığın lütfen. Yorumlarınız benim için çok değerli =)

KARMAŞIK | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin