Bu bölümü bayanwilliam1 'e ithaf ediyorum <3
___________________
Az sonra öğretmenin içeri girmesiyle Caner ve Kağan homurdanarak oturdukları yerden kalktılar. Kısaca derse giriş yaptıktan sonra Barış, Ender, Caner ve Kağan' ın daha dinlenmiş bir vaziyette olduğunu fark ettim. Yanımda oturan Cemre' ye döndüğümde onun da aynı şeyi düşündüğünü anlamıştım.
Biyoloji hocamızın sakin sesi kulaklarımızı doldurduğunda ikimizde önümüze dönüp hocanın dediklerine odaklandık " Arkadaşlar, tahtadaki yazıları düzenli ve okunabilir not alalım lütfen. Bu yazdıklarımız karşımıza çıkacak çünkü " dedikten sonra tahtaya yazmaya devam etti.
Sınıfın sessizliğini bozan kişi Kağan olurken mutsuzlukla konuştu " Okunabilir ve düzenli dediniz değil mi hocam? " Serpil hoca tebessüm ederek başını olumlu anlamda sallayıp kalemi masaya bıraktı. Kağan aynı ses tonunda konuşurken " Benimkiler can çekişiyor hocam " demesiyle sınıftan birkaç kahkaha sesi yükseldi.
Hoca istifini bozmadan sınıfın susmasını bekledikten sonra " Sen anlıyorsan sıkıntı değil " diyerek sandalyesine oturup yazmamızı beklemeye başladı.
Dersin bitimiyle kalemimi sıraya bıraktım. Fazla yazı yazdığımız için parmak uçlarım acımıştı. Parmaklarıma masaj yaparken telefonumdan gelen bildirim sesiyle telefonu elime aldım
Bilinmeyen numara: çok yazdırmamıştır umarım Serpil Hoca. Bize bazen o kadar yazdırıyordu ki, Allah hocaya insaf versin diye dua ediyordum hdnfkbdkcngkdskcbbd
Başak: Yok, neyseki çok yazdırmadı. Dediğin gibi bazen tüm ders not almakla bile geçebiliyor
Başak: Bir dakika, bir dakika
Başak: Serpil hocanın bazı zamanlarda çok not aldırdığını bildiğine göre
Başak: size de giriyor
Bilinmeyen numara: Ben sana Serpil hocanın bize girdiğini söylemedim ki
Başak: O zaman nereden biliyorsun ki çok yazdırdığını?
Bilinmeyen numara: Dokuz veya onuncu sınıfta bize girmişti. Oradan biliyorum. Belki hem dokuz hem onuncu sınıfta girmiştir bilemem :)))
Başak: Arada bir klavyenden kaçsın çocuk. Bu bele olmaz ama o_O
Bilinmeyen numara: Shxjfknrndkjfbfnd
Bilinmeyen numara: Sana daha önce de dediğim gibi Başak ' Beni görüyorsun, ama görmüyorsun '
Görüldü
'Beni görüyorsun ama görmüyorsun' beynimde birkaç defa tekrarlanan bu cümle karşısında kaşlarımı çattım. Yakınımda ve benim hep görebildiğim biri miydi? Onun beni görebildiği gibi...
Barış elini gözümün önüne getirip şıklattığında irkilerek gözlerimi ona çevirdim " Efendim? "
" Telefonu bıraktıktan sonra bir daldın. Bir şey mi oldu? " başımı olumsuz anlamda iki yana sallayıp cıkladım. Gülümseyip Ender ile olan sohbetine geri döndü. Bende telefona geri döndüm ve bilinmeyene yazmaya başladım
Başak: ipucu istiyorum çocuk
Bilinmeyen numara: Bdbdkdjdkjcjndidjd Bu bir rica mı yoksa emir mi?
Başak: Bilmiyorum
Bilinmeyen numara: Sana belki bir ipucu veremeyebilieim aşık olduğum kız ama bir gün karşına çıkacağımın garantisini verebilirim :)
Başak: Pekala dediğin gibi olsun. Seni zorlamayacağım bana aşık olan çocuk :)
Bilinmeyen numara: Sana ' aşık olduğum kız ' diye seslenmemi sevmiyorsan demeyebilirim?
Başak: Hayır hayır, aksine güzel geliyor :)
Bilinmeyen numara: Swn cibdi miqin?
Başak: nE? dkdbjcjfnglngjdjfkfkd
Gülerek kafamı iki yana sallayıp telefonumu kapattım. Beni güldürüyordu hoşlandığım çocuk...
Bir süre etrafa göz atarken Ender bize seslenerek ona odaklanmamızı sağladı. ' Ne oldu? ' dercesine kaşlarımı çattım ve anlatmasını bekledim " Diyorum ki, pek beraber takılamıyoruz. Bu yüzden hepime uyan bir günde bisiklet turuna falan mı çıksak? " Benim için uyardı. Bisiklet sürmeyi seviyordum ama çok kullanmıyordum.
Başımı aşağı yukarı sallayarak onaylarken diğerlerinde göz gezdirdim. Barış ve Caner kısa bir süreliğine ifadesizce bir birlerine baktıktan sonra Caner başıyla onay verip konuştu " Bana da uyar " Sırayla herkes katılacağını belirttiğinde Barış bir soruyöneltti " Tuna? O da gelse, beraber gitsek? "
" Ben haber veririm Tuna' ya " diye cevapladı Kağan. Gülümsedim ve önümdeki deftere almam gereken notu yazmaya devam ettim.
________________
Okul çıkışı Murat abiyi arayarak yürümeyi tercih ettiğimi belirttim. Bazı zamanlarda düşüne düşüne ve yavaş adımlarla şarkı dinleyerek eve gitmek hoşuma gidiyordu. ' Umarım yağmur yağar ' diye iç geçirdikten sonra ayaklarımı seyretmeyi kesip okul çıkışının yakınında duran bisikletlere göz attım.
Gördüğüm bisiklet şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırmama neden olmuştu. Sebebi ise bisikletin yamuk olmasına rağmen bir kullananın olmasıydı. Bu kadar yamukken sahibinin de çok sağlam olduğunu sanmıyordum.
Olduğum yerde odağımı topladığım bisiklete bakarken kısa süre içerisinde kullanan kişi de gelmişti. Oldukça uzun bir boya sahipti ve üstüne giydiği gri düz hırka sebebiyle yüzünü görmem pek de mümkün sayılmazdı.
Sırt çantasını sakince çıkartıp yamuk bisikletinin arka kısmına yerleştirdi ve elinde tuttuğu poşeti de kenarıya taktırdı. Daha fazla oyalanmadan hızla bisikletine atladı ve sürmeye başlamıştı ki çok uzun sürmeden poşetin ucunun kapıya takılmasıyla yere düşmesi bir olmuştu.
Tam yanına gitmek için hareketlenmiştim ki hızla yerden kalkıp üstünü silkti.
Tekrar bisikletine binip uzaklaşmaya başladığında konunun üstünde daha fazla durmadan kulaklığımı geri takıp yürümeye devam ettim.
_________________
Nasılsınız arkadaşlar? İnşAllah iyisinizdir :)
Yorum yazın lütfeğğğn ⊙ω⊙
Size sormak istediğim bazı sorular var. Lütfen yorum atın. çünkü gelen her bir yorum beni çok mutlu ediyor
1- Bilinmeyen numara' nın dilinden yazmamı seviyor musunuz? Arada yazmamı ister misiniz?
2- En sevdiğiniz karakter kim? ( Benimki Kağan jfnglntlfnmgkdnxkkrnfkf )
3- Sizce bilinmeyen kim?
4- Kitapta sevmediğiniz bir yer varsa söyler misiniz?
Hepinizi çok seviyorum. Lütfen kendinize iyi bakın. Yorumlarda ve bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere ⊙ω⊙ *-* <3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK | texting
Short StoryBilinmeyen numara: Lan! Bir dakika, bir dakika Bilinmeyen numara: NE? YANİ, SEN BANA MESAJ ATIYORSUN ! Bilinmeyen numara: Bir dakika ver beş dakika ölüp geliyorum. Soran olursa aşkından kendini bilmem nerelere attı dersin... Bilinmeyen numara çev...