0.6

157 18 2
                                    

Şarkıyı açarak okumanızı tavsiye ederim arkadaşlar ;) <3

________________

Yere düşmüş olan bilekliği ve hediye paketini heyecanla aldım. Tam kapatmamış olduğum kapıdan içeriye doğru sessizce adımladım. Arkamı dönmüş merdivenlere doğru gidecektim ki babamın çok sert olmamakla birlikte uzun bedeniyle çarpıştım.

Afallayarak ve tedirgin olmuş bir biçimde kafamı kaldırdığımda donuk bakışlı ve sinirliyken duyguları asla belli olmayan babamla göz göze geldim.

Yüzünde tek bir mimik dahi oynamazken gözlerini bana dikti ve tek düze çıkan sesiyle konuştu " Bu saatte bahçede ne işin vardı? " Olmayan saatime baktım ve başımı tedirginlikle kaşıdım " Hiç sadece nefes almak istedim" Ellerini arkasında bağladı ve o donuk bakışlarını sürdürerek devam etti. " Bir bileklik ve bir hediye paketiyle. Değişik bir fantazi" Sesini sonlara doğru alay eder vaziyete soktuğunda zorla gülümsemeye çalışırken neden bu kadar kızdığını anlamlandırmaya çalışıyordum.

" Bileklik Kağan 'ın bende unutmuş. Bu hediye paketinde de Murphy' nin yedek taşması var. Petshop- " diye devam edecekken sözümü eliyle dur işareti yaparak kesti. Bakışları gittikçe yumuşarken " Hadi ama ufaklık buna kızmamı beklemiyorsun herhalde" dedi ve küçük bir kahkaha attı. İçim gitgide rahatlarken ben de babamın gülüşüne eşlik ettim.

Babam sinirliyken karakterinin tam tersine dönüşüyordu ve bu çok ürkütücü bir hal alıyordu bazen. Neyseki kısa sürüyordu. Bu yüzden katlanması daha olasıydı.

Karakter bakımından yarı anneme ve yarı babama çekmiştim. Babam normal zamanlardayken ağzından çıkan her kelimeyi gülümseyerek sabırla söyler. Bu yönden bir çok insan babama benzediğimi söyler.

Sinirli halimi de annemden almıştım. Her ne kadar çok nadiren bu anları yaşasamda iyiki anneme çekmişim. Tek cümleyle nefretimi ortaya bırakır daha fazla kırıcı olmamak için de ortamı terk ederdim.

Anne ve babama göz ucuyla baktığımda oturma odasında dinlendiklerini gördüm. Gün içinde çok yoruluyorlardı ve genelde pek evde olmuyorlardı. Bu yüzden bizim evde beraber yiyebildiğimiz aile yemekleri ayrıca önemliydi.

Hafif tebessümle odama çıktım ve masamın üstündeki ödevlerimi toparlayıp masa lambamı açtım. Boşalttığım önümde artık sadece bilinmeyene ait olan bileklik ve bana getirmiş olduğu hediye duruyordu.

Bileklikle bir süre bakıştıktan sonra elime aldım ve inceledim. Yeşil, siyah, kahverengi ve krem renklerinin yakaladığı ahengi tamamlayan kuş tüyü detayıydı. Belki kokusu sinmiştir umuduyla bilekliği burnuma götürdüm.

Yanılmamıştım. Hafif bir parfüm kokusu burnumu sararken masanın üstüne bilekliği bırakıp, elime hediye paketini aldım ve heyecanımı bastırarak açtım. Paketi içindekinin düşmesi için ters çevirdiğimde masaya sert bir cisim düştü.

Gözlerimi anlam vermeye çalışarak kıstığımda bir süre inceledikten sonra bunun bir ses kaydedici olduğunu anladım. Gözlerim gitgide şaşkınlıkla açılırken ' yoksa sesini kayda mı aldı? Ama öyle olsa onu bulurum. ' daha fazla dayanamayıp açtım ve dinlemeye başladım.

Sesini anlamamam için fısıltılı bir ses duyduğumda volume' ü yükselttim " son, iki, üç, dört " ve bir piyano sesi kulaklarımı doldurdu. Bana huzur veren bu melodiyi daha iyi dinlemek için gözlerimi kapattım, bu bana tanıdık geliyordu hemde çok yakından.

Bir süre daha dinledikten sonra bu melodinin 'Halsey - Sorry' şarkısı olduğunu anladım. Sadece piyano sesi vardı. Kimse şarkıyı dillendirmiyordu. Ama bu melodi tek başına bile huzur vericiydi. Sözlerini ezbere bildiğim bu şarkıyı mırıldanmaya başladım. Az sonra telefonuma gelen mesajla ses kaydını durdurdum ve gelen mesaja baktım.

Bilinmeyen numara: Sanki mırıldanmaların kulağıma ulaşıyor güzelim. O güzel sesini yanımda duymak umuduyla.

Yazmış olduğu cümleyle hızlıca bakışlarımı etrafta gezindirdim. Yerimden kalkarken düşürdüğüm sandalye umurumda dahi değildi. Cam tarafında olmadığını görünce balkona koştum. Kısa bir süre daha aranınca beklenen mesaj geldi.

Bilinmeyen numara: Evet bakındığın gibi oralardayım ama beni göremezsin çok uzaktayım.

Boynumu büküp yatağımın üstünde yatmakta olan Murphy' nin yanına oturdum. Mesajlara biraz daha bakınca az önceki mesajını gördüm * O güzel sesini yanımda duymak umuduyla * 'Yanında duymasada neden ses kaydında duymasın ki ' diye bir iç geçirdim. Telefonumun ses kaydedicisini açtım ve diğer ses kaydediciden piyano sesini açıp şarkıyı söylemeye başladım.

Görünüşe göre aylarca çağrılarınızı kaçırdım
Nasıl olabileceğinin farkına varma
çünkü bazen insanlara davranabilirim
Mücevher gibi sevdiğim
çünkü her gün fikrimi değiştirebilirim
Seni denemek istememiştim
Ama hala doğum gününüzü biliyorum
Ve annenin en sevdiği şarkı
Bu yüzden bilinmeyen sevgilime özür dilerim
Gerçekten kimsenin gerçekten
Bana aşık olmaya başlar
Bilinmeyen sevgilime üzgünüm
üzgünüm çok kör olabilirim
Seni terk etmek istememiştim
Ve arkasındakı tüm şeyler
Oh, oh, oh
İşler iyi olduğunda kaçarım
Ve asla gerçekten anlaşılmadı
Gözlerini bana bırakma şeklin
Hiç kimsenin yapamayacağı şekillerde
Ve öyle görünüyor ki kalbini kırdım
Cehaletim tekrar vurdu
Baştan beri göremedim
Ve sonuna kadar açıyorsun
Ve bilinmeyen sevgilime özür dilerim
Gerçekten kimsenin gerçekten
Bana aşık olmaya başlar
Bilinmeyen sevgilime üzgünüm
üzgünüm çok kör olabilirim
Seni terk etmek istememiştim
Ve arkasındakı tüm şeyler
Ve birisi seni sevecek
Birisi seni sevecek
Birisi eseni sevecek ...

_________________

Bayramınız mübarek olsuuuuuun canımlar!!! :)

Nabersiniz ben yine çok iyiyim şükür. Bu bölüm biraz çerezlikti ama bir sonraki bölüm hızlı gelecek ve gittikçe sürpriz bölüme yaklaşıyoruz. :)

Arkadaşlar bölümler nasıl gibiyor? beğeniyor musunuz? Gerçekten çok merak ediyorum. Beğendiğiniz beğenmediğiniz her şeyi yazabilirsiniz. Yorumlarda görüşmek üzere <3

KARMAŞIK | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin