1.7

118 14 47
                                    

Bu bölümü kuzenim bayanwilliam1' e ithaf ediyorum :) <3

_______________

Gözlerimi Ender' den hiç ayırmayarak öksürmeye devam ederken Cemre de yavaşça sırtıma vuruyordu. Barış ve kağan da bir yandan endişeli bir ses tonunda iyi olup olmadığımı soruyorlardı. En sonunda Ender de bizim olduğumuz tarafa bakmaya başladığında öksürüklerimi anca dindirebilmiştim.

" İyiyim. Sadece boğazıma kek kaçtı. Bir sorun yok yani " dedim gülümsemeye çalışarak. Ender yavaşça önüne dönerken Kağan kaşlarını nerakla kaldırarak sordu " Emin misin? Bir şeyin yok değil mi? " hayır anlamında başımı sallayıp elimde titreyen telefonuma gözlerimi çevirdim

Bilinmeyen numara: Başak, iyi misin? Bir sorun yoktur umarım.

Başak: Hayır, iyiyim, sorun yok da sen benim portakallı kek yediğimi nereden biliyorsun?

Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atarken sakin kalmaya çalışarak atmıştım bu mesajı.

Kısa bir süre gözlerimi telefondan ayırmayarak cevap vermesini bekledim. Elimdeki telefonum tekrar titreyince hızla gelen mesaja dikkat kesildim

Bilinmeyen numara: Seni az buçuk tanıyan herkes bilir ki, masada portakallı kek varsa ikinci bir ihtimal yoktur güzelim :)

Gülümseyerek mesajı okuduktan sonra kaşlarım kendiliğinden çatıldı. Parmaklarım klavyenin üzerinde bir süre gezdikten sonra mesajı yolladım

Başak: Beni görmedin mi yani?

Bilinmeyen numara: Ben öyle bir şey demedim :)

Başak: Beni görüyorsun o zaman şu an?

Bilinmeyen numara: Ben öyle bir şey de demedim :)

Başak: Cevap vermeyeceksin değil mi?

Bilinmeyen numara: Maalesef ki öyle :(

Görüldü atıp oflayarak telefonumu kapattım. Yine bilinmeyen numara hakkında herhangi bir şey öğrenememiştim. Kendisini saklama isteğini anlayabiliyordum fakat ben de artık onu görmek, tanımak istiyordum. Hoşlandığım çocuğu bilmekti isteğim...

Elimi saçlarımın arasından geçirip masadaki arkadaşlarıma döndüğümde hepsinin bana baktığını anca fark etmiştim. ' Ne oldu? ' der gibi kaşlarımı çattığımda Barış başıyla elimdeki telefonu işaret etti " Bir sorun mu var? Ofladığına göre " hayır anlamında başımı sallayıp gülümsedim. Gizli kalmak istiyorsa saygı duyuyordum.

Cemre birden ayaklanınca hepimizin bakışları ona doğru çevrildi, eliyle sınıf kapısını gösterek " Kantine iniyorum çay alacağım da, istediğiniz bir şey var mı? " dediğinde olumsuz anlamda başımı salladım.

Kağan homurdanarak Cemre' ye döndü " Şekerli mi içeceksin yine? " Cemre başını aşağı yukarı salladığında Kağan homurdanmaya devam etti " Çay kaşıkları bardakların karizmasını çiziyor ama " deyince ben, Kağan' a tebessüm ederken Cemre omuz silkip kantine indi.

Bir süre sonra Cemre kantinden elinde çay ve birkaç şeker ile yanımıza geldi. Cemre şeker paketlerini açarken, Kağan çay kaşığını bardağa bir koyup bir çıkartıyordu. " Kağan ne yapıyorsun kardeşim ? " Barış kollarını önünde bağlayıp sırtını arkaya yaslarken sormuştu.

Kağan tekrar çay kaşığını çıkartıp eliyle işaret etti " Bak şu an aşırı cool " sonra tekrar koyup devam etti " Şu anda da tüm karizma yerlerde " deyip kendini sıraya attı. Bakışlarımı Kağan' a çevirdim " Abart (!)" deyip güldüğümde o da bana gülümsedi.

Az sonra çalan zille sıradaki eşyalarımızı toplayıp ders için hazırlanmaya başladık.

_________________

Dersimiz biyolojiydi ve öğretmenimizin tüm ders boyunca tek düze çıkan seaine karşı uyumamaya çalışmak beni oldukça zorluyordu. Elimden geldiği kadar dersi dinlemeye çalışmıştım fakat artık göz kapaklarım kendiliğinden kapanmaya başlıyordu. Uykumun açılması için her şeyi denemiştim ama artık onlar bile fayda vermeyince sıradaki eşyalarımı biraz kenara koyarak kendime yer açtım.

Tam başımı sıraya yerleştirmeye başlamıştım ki Kağan kolumu dürttü. Baygın bakışlarla arkamı döndüm. Yanında Barış oturuyordu ve Barış derse girdiğimiz zamanlarda tüm odağını derse verdiği için benimle ya da Cemre ile uğraşıyordu. " Efendim Kağan? "

" Canım sıkılıyor Başak " dedi bıkmış bir tavırla " Benimde Kağan ama aynı zamanda da uykum geldi " Kağan yüzünü düşürüp Cemre' ye bakarken cevapladı " Keşke benimde gelse "

Cemre ile de kısa bir süre konuştuktan sonra umutsuzca ayaklandı. Kaşlarımı çatmış anlam vermeye çalışarak onu izlediğimde ' sorun yok ' anlamında gülümsedi. Cemre de Kağan' ı izlemeye başladığında Kağan öğretmene birkaç bir şey söyledikten sonra sınıftan dışarı çıktı.

_______________

Aradan neredeyse on beş dakika geçmişti ama Kağan hala daha ortalıkta görünmüyordu. Biyoloji öğretmenimiz elindeki kalemi sıraya bırakıp sınıfta gözlerini gezdirdi " Kağan nerede kaldı arakadaşlar? Biriniz bakıp gelebilir mi? " dediğinde sınıftan biri çıkıp bakmaya gitti.

Az sonra içeri nefes nefese girip bir süre soluklandıktan sonra " Bulamadım hocam " diyerek yerine geçti. Cemre, Barış ve ben birbirimize merakla bakınca telefonumu çıkartıp Kağan' a mesaj attım.

Başak: Kağan neredesin? Hoca seni soruyor.

Kağan:

Başak: nE dhhdhgdjjdksndhjdbd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başak: nE dhhdhgdjjdksndhjdbd

Kendimce küçük bir kahkaha atıp gülümseterek bana merakla bakan Barış ve Cemre 'ye baktım. Telfonu gösterdiğimde Cemre kahkaha atarken Barış hafifçe gülümsetip önüne döndü.

Bakışlarımı öğretmene çevirip tebessüm ederek ayağa kalktım " Belki midesi bulanıp kantine inmiştir hocam bakmamı ister misiniz? " diyerek toparlamaya çalıştım. Hayır anlamında başını sağa sola salladı " Zil çalmak üzere zaten. Gerek yok " dediğinde kısa bir süre sonra zaten zil çalmıştı bile.

Öğretmenimiz dersten çıktıktan sonra Barış çalan telefonunu yanıtladı

" Efendim? "

" İyi kanka. Sen? "

" Bana uyar. Nerdesiniz ki şu
an? "

" Şimdi mi geleyim? "

" Tamam geliyorum az sonra "

Cemre ile birbirimize baktıktan sonra Cemre çatık kaşlarını merakla Barış' a yöneltti " Bir şey mi oldu? " Barış ellerini ceplerine koyarak cevap verdi " Hayır hayır. Bir arkadaşımla görüşeceğim de. Sonra görüşüz " Anladığımızı belirten birkaç mırıldanmadan sonra Cemre ile vedalaştık.

______________

Naber ayol? Bdndndndkbdkf

Kurban bayramınız mübarek olsun canlarııııııım
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

KARMAŞIK | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin