Nasıl yani? Ben Caner 'in dolabında mıydım şu an? Ama ben burayı Cemre' ye ait sanmıştım. Afallamış bir şekilde Caner' e olan bakışımı sürdürdüm. O da aynı şekilde bana bakıyordu.
Kaşlarımı anlam vermeye çalışarak çattım " Burasının Cemre' nin dolabı olması gerekiyordu. " hafifçe gülümsedi ve arkasında duran sıraya yaslandı. Başını biraz geriye doğru attı ve emin olmak için dolapta gözlerini gezdirdi.
" Yanlış oldu sanırım. Olsun sorun değil. " ardından biraz bekledi ve devam etti " fakat sen pek iyi değilsin. Bugün de bayağı durgundun. " gözlerini kısarak konuşmuştu. Gülümsedim. Tebessümümü işaret etti " Heh işte asıl Başak bu. Sen gülmeyince garip hissettim. Bu sen değilsin çünkü. " başımı sıkıntıyla öne eğdim ve dolapta oturmaya devam ederken konuştum.
" Değer verdiğim birini kaybettim ve bulamamak beni fazlasıyla üzüyor. "Başını aşağı yukarı salladı " Galiba bu kişi Murphy? " kurduğu cümle ile kaşlarımı çattım ve gözlerimi ona yönelttim " Sen bunu nereden biliyorsun? " hızlıca boğazını temizledi ve yerinde kıpırdanarak gülümsemeye çalıştı.
" Ba- Barış söyledi. Ben sormuştum da ona " neden kekeledin ki sen şimdi? "Anladım" yerimde kalkmak için hareketlendiğimde o da ayağa kalktı " İstersen oturabilirsin sıkıntı değil. Ben sadece şaşırmıştım burada olmana "
Sanki sırasında oturuyormuşum gibi dolabıbda oturmamı garipsememişti. Olduğum yerden kalktım ve Caner' e döndüm " Yok zaten zil çaldı. Gitmemiz gerek. " Onaylarcasına başını salladığında aşağı indik.
________________
Nefes nefese çantamı alıp dersten çıktım. Barış, Cemre ve kağan ile vedalaştıktan sonra arabaya bindim. Yolda gelirken her ne kadar etrafa bakınmış olsamda Murphy' e dair herhangi bir iz bulamamıştım. Bir süre sonra eve vardım ve ince hırkamı askılığa astım.
Canım bir şey yemek istemediği için odama çıktım ve işlerimi halledip ders çalışmaya başladım.
Yaklaşık bir saat sonunda telefonuma bildirim sesinin gelmesiyle çalışmayı bıraktım. Mesajın bilinmeyen numaradan olması yüzümde bir tebessüm oluştururken mesajı okumaya başladım.
Bilinmeyen numara: Perdeleri astırdı annem bana başım dönüyor galiba.
Mesaja bir süre baktıktan sonra kahkaha attım. Telefonumu bir kenara bıraktığımda annemin seslenişini duydum " Başak sofra hazır. Yemekler soğumadan gel sen de kızım ! "
Merdivenlerden hızlıca indiğimde babamı görememem şaşırmama neden olmuştu " Anne, babam nerede? " gözlerini bana çevirdi " yapılması gereken bazı işler varmış. Bugün işi uzun yani " başımı salladım ve yanındaki sandalyeye yerleştim " Günün nasıldı? "
" Her zamanki gibi özel bir şey yok. Senin? " güldüm. " Aynısı " az sonra yüzüm düştü " Ama Murphyden haber yok. Afişler astık fakat henüz herhangi bir arama almadım " annem elini omzuma koydu ve yumuşak bir biçimde bana baktı " Canını sıkma Başak. Belki şimdi bulamamış olabiliriz ama bu bulamayacağımız anlamına gelmez " gülümsedim ve yemeğimi bitirip kalktım.
Sofrayı topladıktan sonra odama geçtim ve kafamı dağıtmak için önüme bir kitap açtım. Hava kararmaya başlamıştı. İçeriye giren turuncuya çalan kızıllık yüzüme yansıyordu. Sırtımı dikleştirdiğim yastığa yasladım ve elimde tuttuğum " Simyacı " kitabını okumaya başladım.
Birkaç sayfa okuduktan sonra duyduğum ses dikkatimi dağıtmıştı. Kaşlarımı çatıp dışarıdan gelen sesi dinlemeye başladım. Gitar sesine karışan bir mırıltı kulağımı doldururken telefonum titredi. Gelen mesaj bilinmeyene aitti
Bilinmeyen numara: İstek parçanız var mı Başak Hanım?
Gözlerim aniden şaşkınlıkla irileşti.Buradaydı. Çaldığı gitarın çıkardığı mırıltının sesini duyabileceğim kadar yakınımdaydı. Kalbim kursağımda yerinden çıkacakmışçasına çarparken Onu görmemek için camın önünden birkaç adımla geriledim.
Elim istemsiz bir şekilde kalbime gittiğinde yüzümde bir tebessüm oluştu. Ardından kaşlarımı çattım. Fazlasıyla heyecanlıydım ve ellerim sıcaklıyordu. Odamın içinde bir ileri bir geri yürümeye başlarken düşünüyordum. Bilinmeyenin burada olması beni böylesine heyecanlandırıyorken aklıma cevaplamadığım o soru geldi: Ondan hoşlanıyor muydum?
Verdiğim tepkilerin ancak ve ancak tek bir açıklaması olabilirdi ve o da bu sorunun cevabıydı. Ben ise bu sorunun cevabını herkesten çok daha iyi biliyordum " Evet, ben bilinmeyen numaradan hoşlanıyorum. " Diye mırıldandım. Bu sefer hiç olmadığım kadar emindim.
Parmaklarım klavyede gezindi. Artık ondan hoşlandığıma emindim ve mesaj yazmamam için hiçbir sebep yoktu
Başak: Deeprise - raf. Bu şarkıyı çalar mısın?
Mesajı attığım gibi görüldü olması tebessüm etmemi sağlamıştı. Bir şey yazmadı ve çevrimdışı oldu. Kısa bir süre sonra gitar sesini duydum ve gözlerimi kapatarak dinlemeye başladım. Artık mırıldanmıyoru, sadece gitar sesi vardı.
Tenime yazılmışsın (yazılmışsın)
Elimden ne gelir
İçime kazınmışsın (kazınmışsın)
Beynim kalbime yenilir
Tenime yazılmışsın (yazılmışsın)
Elimden ne gelir
İçime kazınmışsın (kazınmışsın)
Beynim kalbime yenilir
Çıkmadın (çıkmadın) aklımdan bir gün (aklımdan bir gün)
Yüzün hep, (yüzün hep) gözümün ucunda (gözümün ucunda)
Kendini bi' duvar gibi
Ördün karşıma
Bulursun, (bulursun) ararsan hata (ararsan hata)
Hep ölçer (hep ölçer) biçersen cefa (biçersen cefa)
Unutulur (unutulur) gidersin (gidersin)
Kaldırırlar rafa (kaaldırırlar rafa)
Tenime yazılmışsın (yazılmışsın)
Elimden ne gelir
İçime kazınmışsın (kazınmışsın)
Beynim kalbime yenilir
Çıkmadın (çıkmadın) aklımdan bir gün (aklımdan bir gün)
Yüzün hep (yüzün hep) gözümün ucunda (gözümün ucunda)
Kendini bi' duvar gibi
Ördün karşıma
Bulursun (bulursun) ararsan hata (ararsan hata)
Hep ölçer (hep ölçer) biçersen cefa (biçersen cefa)
Unutulur (unutulur) gidersin (gidersin)
Kaldırırlar rafa (kaldırırlar rafa)Şarkı bittiğinde gözlerimi yavaşça araladım. Elimde tuttuğum telefonun titremesiyle sırıtarak attığı mesajı okudum
Bilinmeyen numara: İyi gelmiştir umarım.
Bilieyen numara: Ama henüz bitmedi. Aşağı gelir misin? Kapının önünde seni bekleyen biri var da
_______________
Bu bölüm çok da içime sinmedi ama umarım beğenirsiniz
Naptınız ayol? Benim canım sıkılıyor yine xhjcjfjsbd
Caner' i sevdiniz mi ?
Ben hepsini çok seviyorum umarım sizlerde seviyorsunuzdur.Hepinizi çok çok çok seviyorum <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Haydin görüşürük :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK | texting
Short StoryBilinmeyen numara: Lan! Bir dakika, bir dakika Bilinmeyen numara: NE? YANİ, SEN BANA MESAJ ATIYORSUN ! Bilinmeyen numara: Bir dakika ver beş dakika ölüp geliyorum. Soran olursa aşkından kendini bilmem nerelere attı dersin... Bilinmeyen numara çev...