Beğenmeniz dileğiylee..<33
OLRN - 7
"Kaçanlar"
Labirent - Atlantis
Broken - Isak Danielson******
10.11.2019
Bugün Minik Teo'yla tanıştım. Tanıştık*
Tanıştık ve o'nu çok sevdik. Kalbimizdeki odasını artık biliyor.
Bağımızın iyice kuvvetlendiğini hissediyorum.
Teo'nun geçmişi... Annesi. Çok kötü bir kadınmış. O'nu 1 yaşında terk edecek kadar da acımasızmış aynı zamanda.
Aramızdaki bağ bizi birbirimizin anne ve babası yaptı.
Kollarım her zaman sana 'anne' olmaya hazır, Teo.
Günlük 1/6
******
''Yapacaklarımı raporlayacağımdan haberim yoktu.''
Karşımda gördüğüm Teo, diğer Teo'lardan çok farklıydı. Sinirli Teo, mutlu Teo hatta birkaç dakika önce üzgün Teo'yu bile tanımıştım. Ama şu anki Teo, daha önce karşılaşmadığım ve çözmekte zorlandığım bir Teo'ydu.
''Artık var oğlum.'' Yüzünü buruşturdu. 'Oğlum' dediği için miydi, yoksa şu 'rapor' olayından mıydı?
''Kapatıyorum.'' En azından yüzüne kapatmıyor, haber veriyordu.
''Ok-''' Ve yüzüne kapattı.
Anında ayaklandı ve telefonu arka cebine atıp bana elini uzattı, ''Hadi.''
''Ne hadi?'' Kaşlarımı çattım. ''Adamın yüzüne kapattın.''
Dilini dudaklarında gezdirip bakışlarını başka tarafa çevirdi, ''Boş yapacaktı.''
Avcunun içine tokat attıktan sonra o'na tutunup ayağa kalktım. Tek kaşını kaldırıp, ''Hem şiddet hem çıkarcılık?'' dedi.
O'nu tınlamadan eve doğru ilerledim. Teo'ysa arkamdan gelirken homurdanıyordu, ''Bir de tınlanmıyoruz,'' Bana yetişip elini omzuma attı, ''Abiye böyle yapılmaz demedim mi sana ben?''
''Demedin?'' dedim, garip bakışlar atarak.
''Doğru,'' dedi. ''Ama şimdi diyorum,'' Omzumdaki eliyle saçlarımı karıştırdı ve sesini kızgın çıkartmaya çalıştı, ''Bir de cevap veriyor.''
''E soru sordun.''
Saçlarımı dağıtmayı bıraktı, adımın son hecesini uzatarak konuştu, ''Okyanus.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Teen Fiction*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...