OLRN - 18 "Teraryum"

61 15 2
                                    

Oy vermeyi unutmayın.🤍

OLRN - 18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 18

"Teraryum"

Benle Bu Kızın Ne İşi Var? - Egemen Akkol
Mutlu Sonsuz - Çağatay Ulusoy

******

28.11.2019

Sadece dakikalar önce doğmuş olmama rağmen Arda'ya her zaman abilik taslasam da dışarıdan bakan herkes, abi gibi olanın Arda olduğunu söylerdi.

Her ne kadar dile vurmasam da içten içe bu söylemin gerçekliğine hak verirdim. O bana, benden daha çok abiydi.

Yıllar önce Arda'yla birlikte mezara gömdüğüm o abilik duygusu, bugün bir elini çıkardı topraktan. Teo sayesinde.

Teo bana, Arda tarafından gönderilen başka bir abi gibi.

Bunu hissediyorum. Ve kabulleniyorum.

Toprağın içinden, tutmam için uzatılan o eli sımsıkı kavrayacağım sarı kapaklı defter.

Tekrar gömülmemesi için onu yukarı çekecek, bir vücut olarak çıktığında da kocaman sarılacağım ona.

Teo'yu hiç bırakmayacağım.

Günlük 2/6

******

Her şeyin güzel gittiğini düşündüğümüz an ortaya çıkan kötü olaylardan, eminim ki hepimiz nefret ediyoruzdur.

İstenmeyen ot olarak adlandırdığım bu kötü olaylar, anın verdiği mutlulukla kurduğum o cümleden her seferinde pişmanlık duymamı sağlamıştır.

Kimi zaman, istenmeyen otların dibimde bitmemesi için o cümleyi sesli bir şekilde dile getirmem. Fakat bunun için her ne kadar çabalasam da, 'Her şey çok güzel gidiyor, umarım kötü bir şey olmaz.' düşüncesinin aklımda dolanması bile o otların uzayıp bacaklarıma sarılmasına, sonuç olarak da yerle bir olmama sebep olabiliyor.

Şu anki 'İstenmeyen Ot'umda, Saklanan Göz'dü.

Kolyedeki irisi gördüğümden beri uykum kaçmıştı ve yatakta dönüp durmaktan sabahı zor yapmıştım.

Elime ulaşan notların ve güllerin fazlasıyla canımı sıktığı yetmiyormuş gibi, şimdi de günlerdir boynumda asılı olan kolye çıkmıştı. Nereden bilebilirdim ki bunu da o'nun gönderdiğini?

Endişelensem de, bu zamana kadar elime ulaşan şeylerin hiçbiri tehdit içermediğinden korkumu bastırabiliyordum.

Tüm bunlar öylesine bir hayranın yapacağı şeyler değildi. Dün mezardan dönerken de tahmin listemde sadece iki isim vardı. Efsun ve kocası. Ki zaten ikisini de silip silip tekrar yazıyordum. Çünkü bazı kısımlar yerine tam oturmuyordu. Ve o liste doğal olarak hâlâ güncellenememişti.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin