OLRN - 28 "Geçmişin Anahtarı"

48 15 2
                                    

Yıldıza dokunmayı unutmayın <3

Yıldıza dokunmayı unutmayın <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 28

"Geçmişin Anahtarı"

Zindan - Batuhan Kordel
Kayıp Şehir - Soner Avcu

******

18.12.2019

İçimde yıllardır bitmeyen bir savaş var; Beni esir alan ve gün geçtikçe birçok konuda hissizleşmemi sağlayan bir savaş.

Hissizliğimi hep bir galibiyet olarak düşünürdüm. Amacı beni bitirmek olan savaşa karşı hissizleşmem, eriyip bitmediğim için bir galibiyet gibi görünürdü bana.

Ama bugün bunların hiçbir önemi kalmadı günlük.

Çünkü yenildim.

Bugün, yıllardır süren bu savaşta mağlup oldum.

Tam olarak bugün, hissizliğe tamamıyla zıt gelecek kadar fazlaca duygu yaşadım.

Şu ansa durgunum; Dalgasız bir deniz gibi.

Ne yapmam veya ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Bildiğim tek şey; Bu hikayedeki 'yalancı' olmak istemediğim.

Umarım Teo'nun dediği gibi, yarın her şey düzelir.

Günlük 3/6

******

Aralık ayı, kendini belli etmek istercesine soğutmuştu havayı. Gökyüzü bulutlarla kaplıyken güneş çok uzaklarda kalmış, sahip olduğu ısıyı yeryüzüne ulaştıramamıştı.

'Okyanus'un hiç sevmediği havalar.' diye düşündü, direksiyon başındaki Teo.

Gergindi; Gergin ve huzursuz.

Gelmesini çok istediği ama bir o kadar da korktuğu o günler gelmişti.

Evet, Teo Korhanlı korkuyordu. Belki de bir şeyden en son yıllar önce, henüz bir çocukken, bu kadar korkmuştu. O da her çocuğun korkabileceği bir şeydi. Ama bu kez başkaydı. Şu an vücudunu sarıp sarmalayan bu korkunun sebebi Okyanus'tu.

O'nu kaybedebilirdi.

İşte bu düşünce, korkusunun yanında, gerginlik ve huzursuzluk getiriyordu.

Bugün 18 Aralık'tı.

Yıllardır atılması beklenen o ilk adım bugün atılacak, yüz yüze gelmesi gereken ilk aile bugün kavuşacaktı.

"Ne kadar kaldı?" diye sordu Fuat Akıncı. O da en az Teo kadar gergin ama bir o kadar da heyecanlıydı.

Bir kızı vardı, öyle değil mi?

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin