OLRN - 15 "Bakır Saçlı Kız"

78 16 6
                                    

Beğenmeniz dileğiyle<3
Oy vermeyi unutmayın lütfen🥺💗

Beğenmeniz dileğiyle<3Oy vermeyi unutmayın lütfen🥺💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 15

"Bakır Saçlı Kız"

Turuncu - Ali Beykant

******

17.11.2019

Sevgili günlük,

Umudumu kaybettiğimi söylemiştim sana.

Annemle konuştuk bugün. (Bunu da hep söylüyorum, sanki konuşabildiğim başka biri varmış gibi. Her neyse.) Bana umudumu kaybetmemem gerektiğini söyledi yine. Her günkü gibi.

Umutsuzluklar içinde bir umuda tutunuyorum ben hâlâ.

Artık bir şeyler değişsin istiyorum. Yalnızlığımın son bulmasını istiyorum.

O'nu çok özledim.

Onlarla birlikte olmak istiyorum.

Canım çok acıyor.

Ben artık yalnız olmak istemiyorum.

Günlük 6/6

******

"Kafam cam kırıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun?" demiş Oğuz Atay.

O doktor ben olsaydım cevabım, 'Anlıyorum.' olurdu. 'Hem de öyle bir anlıyorum ki...'

Aklımdaki cam kırıkları, acı içinde yüzen ruhum yetmezmiş gibi, daha fazla eziyet ediyordu benliğime.

Düşünmek istemiyordum. Aklımın içindeki tüm sesleri susturmak için çığlıklar atıyor, onların yanında bir fısıltı gibi çıkan sesim yüzünden tüm o cam kırıklarının zihnime açtığı yaralara maruz kalıyordum.

Bol yaralı, bitkin bir varlıktım.

Hiçbir cevap vermeden koşarak çıktığım o mekânın duvarları üzerime yıkılmıştı sanki.

Aynı, Efsun Cevher'in o gece dedikleriyle enkaza dönen ev gibi.

Efsun Cevher.

Sahil kenarındaki kayalıklara otururken güldüm bu dediğime.

O artık bir Cevher değildi.

Yeni soyadı neydi? Bununla da ilgilenmiyordum. Ama merak ediyordum, kimdi o adam? Babamdan bu kadar kolay vazgeçmesine sebep olan o adam kimdi?

Yediremiyordum işte. Kabullenemiyordum. Babama işlenen bu ihaneti, bana işlenmiş gibi varsaymaktan kendimi alıkoyamıyordum.

Telefonum bir kez daha çaldığında kaçıncıya reddediyor oluşumu hesap edemedim. Hepsi aramış ve mesaj atmıştı.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin