OLRN - 24 "Uzun Çocuk Ve Peri Kızı"

48 14 3
                                    

Oyları hatırlatayım. :)

OLRN - 24

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 24

"Uzun Çocuk Ve Peri Kızı"

Sen De Yalnız Kal - Ayça Özefe, Emre Yıldırım
Toprak Yağmura - Can Ozan

******

09.12.2019

O'na olan öfkem, o'nun yüzünü tekrar görünceye kadarmış.

Özlemişim, yalan yok. Çok özlemişim hem de.

Yorgun olduğu da belli. En az benim kadar yorgun olduğu...

Ama yorgunluğu bile aynı. O hiç değişmemiş.

Gözleri mesela...

Açık mavileri, her ne kadar saklamaya çalışsa da, hâlâ aynı bakıyor bana.

Önceden de anlardım, gözlerinden geçen her şeyi. Ve hâlâ anlayabiliyorum.

Herkese karşı saklamaya çalıştığı duygularını, yine benden saklayamıyor.

Tabii şu an bu saydıklarımın hiçbir önemi yok. Birbirimizin duygularını veya hislerini anlamamız, hiçbir işe yaramıyor.

Çünkü Uzun Çocuk, Peri Kızı'na öfkeli.

Bugün sadece bir an için, o mangal başında güldüğümüz an için, eskisi gibi olabileceğimizi düşünmüştüm. Ama yine olmuyor.

Çünkü Peri Kızı, Uzun Çocuğa çok kırgın.

Günlük 6/6

******

*

31 Ekim 2018

On gündür doğru düzgün uğramadığı evin kapısına geldiğinde düşündü uzun çocuk; Bu yapacağı adamlığına sığacak mıydı?

Kapıyı çalacaktı ve kapı açıldığında peri kızı, kırgın olmasına rağmen, kendisinin boynuna atlayacaktı. Bunu adı gibi biliyordu, Teo. Çünkü o küçücük kalbinde, kimseyi üzmek istemeyen koca bir merhamet saklıydı.

Ama her ne olursa olsun bunu yapması gerekiyordu.

Zile bastı. Dakikalar geçmeden açılan kapı, tahminlerini yanıltmamıştı. Uzun boynuna zorlukla ulaşıp sarılan kıza, kolaylık sağlamak adına, eğilip kollarını o'nun bedenine sardı.

"Çok özlemişim," deyip ayrıldı küçük kız. "Nerelerdesin Teo?" Endişelendiğini görebiliyordu. Anlaşılan bu on günlük süreçte sadece telefondan iletişim kurmak o'nu rahatlatmamıştı.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin